1
Vraag
2
Reageer en help mee
Debsje2

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg de melding dat ik geen zenderpakket online kan bestellen

Ik heb altijd online zenderpakketten kunnen bestellen. Nu ineens krijg ik de melding dat ik momenteel nog geen zenderpakket online kan bestellen. Iemand een idee waarom dat is? 

8 Reacties 8
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64984Posts
  • 4547Oplossingen
  • 17514Likes

Er vinden op dit moment wijzigingen plaats in Mijn Ziggo en een aantal instellingsmogelijkheden werken al een langere periode niet, er wordt aan gewerkt, heb ik begrepen.

Maak hier je wensen kenbaar, dan kan een Ziggo moderator dit voor je instellen.

S4R

Level 15
Expert
  • 1193Posts
  • 52Oplossingen
  • 724Likes

Je kan ook gewoon even bellen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7107Posts
  • 2055Oplossingen
  • 3025Likes

Hi @Debsje2

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd aangezien je in de tussentijd al met één van mijn collega's hebt gesproken. Mocht ik alsnog iets voor je kunnen betekenen, geef dan gerust een gil 🙂

Debsje2
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb je enig idee wanneer er weer gewoon online zenderpakketten besteld kunnen worden?

Debsje2
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je ineens savonds een pakket wil bestellen werkt dat niet. Meestal zef ik een dag later op zodat ik het pakket maar een maand heb. Ik hou er niet van om niet zelf de controle te hebben en tevoren moeten bedenken of ik een pakket wil. Soms heb ik onverwachts een paar weken een logee met wie ik de kosten deel, dan wil je meteen bestellen en kort daarop meteen kijken 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64984Posts
  • 4547Oplossingen
  • 17514Likes

@Debsje2  schreef:

Heb je enig idee wanneer er weer gewoon online zenderpakketten besteld kunnen worden?

Het duurt al jaren en ik verwacht dit niet binnen een paar maanden mogelijk is, ik hoop het wel.

Debsje2
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huh? Ik heb tot nu altijd online een zender pakket besteld en afgezegd hoor

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64984Posts
  • 4547Oplossingen
  • 17514Likes

@Debsje2  schreef:

Huh? Ik heb tot nu altijd online een zender pakket besteld en afgezegd hoor

Bij een aantal klanten is dat al jaren niet mogelijk, bij een aantal klanten is het sinds kort niet mogelijk, bij een aantal klanten is altijd mogelijk geweest en nu nog.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic