HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb altijd online zenderpakketten kunnen bestellen. Nu ineens krijg ik de melding dat ik momenteel nog geen zenderpakket online kan bestellen. Iemand een idee waarom dat is?
Er vinden op dit moment wijzigingen plaats in Mijn Ziggo en een aantal instellingsmogelijkheden werken al een langere periode niet, er wordt aan gewerkt, heb ik begrepen.
Maak hier je wensen kenbaar, dan kan een Ziggo moderator dit voor je instellen.
Je kan ook gewoon even bellen.
Hi @Debsje2,
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd aangezien je in de tussentijd al met één van mijn collega's hebt gesproken. Mocht ik alsnog iets voor je kunnen betekenen, geef dan gerust een gil 🙂
Heb je enig idee wanneer er weer gewoon online zenderpakketten besteld kunnen worden?
Als je ineens savonds een pakket wil bestellen werkt dat niet. Meestal zef ik een dag later op zodat ik het pakket maar een maand heb. Ik hou er niet van om niet zelf de controle te hebben en tevoren moeten bedenken of ik een pakket wil. Soms heb ik onverwachts een paar weken een logee met wie ik de kosten deel, dan wil je meteen bestellen en kort daarop meteen kijken
@Debsje2 schreef:
Heb je enig idee wanneer er weer gewoon online zenderpakketten besteld kunnen worden?
Het duurt al jaren en ik verwacht dit niet binnen een paar maanden mogelijk is, ik hoop het wel.
Huh? Ik heb tot nu altijd online een zender pakket besteld en afgezegd hoor
@Debsje2 schreef:
Huh? Ik heb tot nu altijd online een zender pakket besteld en afgezegd hoor
Bij een aantal klanten is dat al jaren niet mogelijk, bij een aantal klanten is het sinds kort niet mogelijk, bij een aantal klanten is altijd mogelijk geweest en nu nog.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...