1
Vraag
2
Reacties
janiton

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan via de website geen verhuizing doorgeven (error 500)

Hallo Ziggo ik probeer al 2 dagen een verhuizing door te geven via jullie website, maar er treed steeds een foutmelding op als ik de gegevens wil doorzenden. Wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @janiton 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat de verhuizing reeds is verwerkt. De diensten staan nu actief op je nieuwe adres. 

@Chris_G Ook bij jou is de verhuizing inmiddels ingevoerd. Op 8 februari 2021 zetten we de diensten over naar je nieuwe adres. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator kan jou daar bij helpen

Chris_G

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg hetzelfde probleem.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@janiton @Chris_G 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @janiton 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat de verhuizing reeds is verwerkt. De diensten staan nu actief op je nieuwe adres. 

@Chris_G Ook bij jou is de verhuizing inmiddels ingevoerd. Op 8 februari 2021 zetten we de diensten over naar je nieuwe adres. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic