Ok, ik kan vandaag weer handmatig inlog info invullen, en ik snap denk ik ook waarom. Ik heb gisteren en eergisteren voordat ik hier probeerde in te loggen, eerst bij vodafone ingelogd, omdat ik daar een vraag op het forum had staan (dat je waarschijnlijk wel gezien hebt omdat jij me daar antwoord gegeven hebt, ha.), Maar als ik dat doe, wordt ik hier ook elke keer automatisch ingelogd met mijn vodafone gegevens, zonder dat ik de kans krijg om hier mijn mijn ziggo gegevens in te vullen.
De instructies om dan uit te loggen en opnieuw te proberen helpen dan dus niet, want ook al wordt ik schijnbaar uitgelogd, zo gauw ik naar de inlogpagina van mijn ziggo ga krijg ik niet de kans om handmatig gegevens in te vullen, hij gebruikt dan meteen weer de vodafone gegevens om in te loggen. Dit zal waarschijnlijk wel een cookie probleem zijn, want nu met vers opgestarte pc,verwijderde cookies en zonder eerst naar vodafone te zijn geweest kan ik wel info invullen (alleen krijg ik wel "ai dat ging even mis" omdat ik nu ook het cookie kwijt ben dat ik nodig heb om uberhaupt in te kunnen loggen, dus nu moet ik opnieuw mijn browser instellen om vodafone cookies toe te staan zodat ik bij mijn ziggo kan in loggen ook al heb ik niets samengevoegd... argh.
Dat nu maar eerst weer doen, en dan zal ik zien of ik echt wel in kan loggen.
Maar als je eerst inlogt bij vodafone, dan kun je inloggen bij ziggo wel vergeten als je niets hebt samengevoegd. Dat werkt dus nog steeds niet, is al meer als 4 maanden bekend, en het topic hierover met veel beloftes is gewoon gesloten zonder dat er ook maar iets aan gedaan is. Daar zal ik dus weer helemaal een nieuw topic voor moeten maken, waarin ik het hele probleem weer uit moet leggen, met alle info van de afgelopen vier maanden, en dan zal ik waarschijnlijk weer toe moeten zien hoe er allerlei valse beloftes worden gedaan die niet nagekomen worden. Nu kan ik wel weer opnieuw browser type en versie op gaan geven, maar wat voor nut heeft het als er niets aan gedaan wordt???
Chrome Versie 71.0.3578.80 (Officiële build) (64-bits)