Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb geen mobiel telefoon en kan niet meer inloggen op mijn ziggogo sinds de verificatie via sms moet .
@mimi Vraag aan Ziggo of ze de SMS voor je uitzetten, dan blijft alles zoals het was.
Hoi @mimi,
Dat is inderdaad lastig zonder mobiel. Zou je je adresgegevens willen achterlaten in je profiel? Stuur me een berichtje hier zodra je het hebt ingevuld, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Ziggo is helemaal niet met de "update" bezig, want dit is een wel bekend probleem die al jaren lang voort doet. Het is nog steeds dezelfde probleem, waar ik al jaren mee bezig was geweest, ook met Ziggo. De website van ZIGGO is een groot d r a m a aan het worden. Niks werkt is samenstelling, wanneer ingelogd bent. Gelukkig kan ik wel inloggen, maar aanpassen ho maar! Dit zou gewoon niet mogen gebeuren. Dit hoort bij de service van alle Ziggo diensten in samenwerking met Vodafone. De koppeling (sluis) pagina moet echt opgeheven worden, want die is gewoon NIET gebruiksvriendelijk. Het lijk erop dat het systeem dit zelf beslist enz. en hierdoor steeds wat anders voor geschoteld krijgt. Weg ermee en maakt dan een nieuwe start met Website Ziggo, zodat iedereen normaal kunnen inloggen en herindelen van geboden diensten van Ziggo. Niet in de herhaling vertellen dat jullie hiermee bezig zijn. Dit is gewoon niet zo! Nu verschijnt een venster (dit kunnen ze dan wel), met de mededeling of Ziggo iets voor jou kan regelen, via de telefoon of chat. Nee, zo hoort het echt niet te werken en de venster is NIET de oplossing van dit algeheel groot probleem.
Gr. Ferry.
@Ferdinand1960 Gelukkig is Ziggo wel met de update bezig van Mijn Ziggo, het duurt alleen veel te lang voordat deze problemen zijn opgelost.
Zie de inmiddels gewijzigde look en feel van Mijn Ziggo, nu de rest nog.
Deze nieuwe indeling ken ik nog niet. Maar het gaat meer om de werking van de website. En ik ben bang dat die problemen niet zullen verdwijnen. Laat ik me maar hopen dat ik mis heb. Eerst zien en dan geloven.
niet iedereen heeft die update blijkbaar ik heb nog de oude interface
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.