1
Vraag
2
Reageer en help mee
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes

Ik kan niet meer inloggen op Mijn Ziggo

En voor de zoveelste keer kan ik weer niet inloggen op mijn ziggo

Als ik in wil loggen op mijn ziggo zie ik dit:

Als ik dan op "Log dan uit" klik kom ik op een uitlog pagina waarbij ik uitgelogd lijk.
Als ik dan vervolgens weer naar "mijn ziggo" ga, krijg ik NIET de gelegenheid mijn mijn ziggo inloggegevens in te voeren, maar wordt er WEER automatisch ingelogd met de mijn vodafone, en ben ik weer terug op bovenstaand scherm met de mededeling dat ik ingelogd ben met vodafone, en kan ik weer opnieuw uit proberen te loggen waarna weer tien keer hetzelfde gebeurd.

Hoe is het sowieso mogelijk dat ik met vodafone wordt ingelogd ALS IK NIETS HEB SAMENGEVOEGD.

Hoe kan het dat dit na zoveel maanden dat jullie weten dat dit niet correct werkt er nog steeds niets gedaan is aan dit probleem?

Hoe kan ik nu inloggen op mijn ziggo als uitloggen niet werkt?
16 Reacties 16
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Shilka
Ze moeten je wel hebben hè. :rolling_eyes:
Beetje vervelend want ik kan hier zonder problemen inloggen.
Ligt het niet weer aan de koekjes van Ziggo? Als je die delete, heb je dan nog het probleem? Of als je via een andere browser inlogt?

Welke browser log je nu in trouwens? (naam en versie nummer)
Daar kunnen de moderatoren iets mee, daarom vraag ik het.
Shilka
Topicstarter
Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Ok, ik kan vandaag weer handmatig inlog info invullen, en ik snap denk ik ook waarom. Ik heb gisteren en eergisteren voordat ik hier probeerde in te loggen, eerst bij vodafone ingelogd, omdat ik daar een vraag op het forum had staan (dat je waarschijnlijk wel gezien hebt omdat jij me daar antwoord gegeven hebt, ha.), Maar als ik dat doe, wordt ik hier ook elke keer automatisch ingelogd met mijn vodafone gegevens, zonder dat ik de kans krijg om hier mijn mijn ziggo gegevens in te vullen.

De instructies om dan uit te loggen en opnieuw te proberen helpen dan dus niet, want ook al wordt ik schijnbaar uitgelogd, zo gauw ik naar de inlogpagina van mijn ziggo ga krijg ik niet de kans om handmatig gegevens in te vullen, hij gebruikt dan meteen weer de vodafone gegevens om in te loggen. Dit zal waarschijnlijk wel een cookie probleem zijn, want nu met vers opgestarte pc,verwijderde cookies en zonder eerst naar vodafone te zijn geweest kan ik wel info invullen (alleen krijg ik wel "ai dat ging even mis" omdat ik nu ook het cookie kwijt ben dat ik nodig heb om uberhaupt in te kunnen loggen, dus nu moet ik opnieuw mijn browser instellen om vodafone cookies toe te staan zodat ik bij mijn ziggo kan in loggen ook al heb ik niets samengevoegd... argh.
Dat nu maar eerst weer doen, en dan zal ik zien of ik echt wel in kan loggen.

Maar als je eerst inlogt bij vodafone, dan kun je inloggen bij ziggo wel vergeten als je niets hebt samengevoegd. Dat werkt dus nog steeds niet, is al meer als 4 maanden bekend, en het topic hierover met veel beloftes is gewoon gesloten zonder dat er ook maar iets aan gedaan is. Daar zal ik dus weer helemaal een nieuw topic voor moeten maken, waarin ik het hele probleem weer uit moet leggen, met alle info van de afgelopen vier maanden, en dan zal ik waarschijnlijk weer toe moeten zien hoe er allerlei valse beloftes worden gedaan die niet nagekomen worden. Nu kan ik wel weer opnieuw browser type en versie op gaan geven, maar wat voor nut heeft het als er niets aan gedaan wordt???

Chrome Versie 71.0.3578.80 (Officiële build) (64-bits)
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Het is soms echt een ramp als je bij de een inlogt en dan bij de ander. Heb ik hier soms ook wel eens hoor, dan loopt alles door elkaar heen. Snap er soms ook niets meer van. Is het nog gelukt met het uitschrijven van de nieuwsbrief? (eigenlijk moet ik het daar vragen) 🙂

Geloof me, de moderatoren zijn er zeker mee bezig en willen ook graag dat alles gewoon en normaal werkt. Voor hun is het ook niet altijd een pretje, denk ik. Dus ze doen er wel wat mee maar soms zijn ze daarvan ook afhankelijk van derden.

Maar laten we hopen dat het allemaal snel opgelost kan worden. Want dat inloggen is zeker nog geen pretje en van mij hadden ze het samenvoegen best mogen uitstellen 🙂
Shilka
Topicstarter
Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Ja, ik weet dat je helemaal gelijk hebt, en ik kan alleen maar waardering hebben voor jullie klanten die klanten helpen, en ik weet dat de ziggo medewerkers hier soms ook tegen een muur oplopen. Echter topics gewoon sluiten terwijl je wel antwoorden en actie belooft vind ik niet echt behulpzaam.

Dat maakt mijn problemen echter niet anders. Ik denk soms dat ik misschien beter het factuur adres van ziggo op kan zoeken en ze voor iedere mislukte inlog poging een rekening van 40 euro administratiekosten moet gaan sturen..... misschien met terugwerkende kracht, kan ik meteen een leuke middenklasser auto aan schaffen 🙂
Of misschien moet ik voor het nog steeds niet opgeloste cookie probleem (externe cookies gebruiken zonder toestemming) gewoon een klacht indienen bij de autoriteit persoonsgegevens, misschien dat een dwangsom van 12.000 euro per week beter helpt dan vier maanden klagen zonder resultaat. Met vier maanden lijkt de redelijke termijn om iets aan het probleem te doen al met meer als 3 maanden overschreden te zijn ten slotte.

EDIT: en die nieuwsbrief zal ik af moeten wachten tot de volgend al of niet in de e-mail komt 😉
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo iedereen,

Het inloggen op Mijn Ziggo kan inderdaad wel een update gebruiken! Dit zal op termijn ook gebeuren, helaas lukt dit niet meteen. Het heeft te maken met het technisch delen van platforms tussen de 2 'bedrijven' wat eigenlijk 1 bedrijf is.

Wanneer wij nu iets doen met cookies wat niet mag, dan is een klacht indienen zeker een optie.

Willen jullie dit topic openhouden voor de discussie?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Voor mij hoeft het niet, maar het is aan de TS.
Fijn om te horen dat VodafoneZiggo bezig is met een inlog update maar het is wel lastig allemaal. Al hoewel ik ook wel weer begrijp dat je niet zomaar 2 database bestanden van verschillende bedrijven, en vast ook nog eens heel anders en zeker niet met elkaar te vergelijken, bij elkaar kan voegen en dat er een fase tussen zit.

Maar ja, doe het dan niet aanbieden 😉
Ik zelf heb er geen klachten over, ik heb het gewoon nog niet gedaan omdat er teveel mensen problemen ondervinden. Nogmaals, het ligt aan de TS wat die wil met de topic 🙂
Shilka
Topicstarter
Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Als het antwoord voor nu is, dat er voorlopig niets gaat gebeuren dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben. Beter dan de belofte dat er op korte termijn iets gaat gebeuren en dan het topic sluiten in elk geval. 😉

Maar ja, als dit een geval is van, we weten dat het niet goed werkt maar er komt voorlopig toch geen oplossing, heeft discussie en informatie toevoegen ook weinig zin neem ik aan.
Misschien nog een kleine indicatie hoe lang dit voort gaat duren? Weken? Maanden? Jaren? Nog niet opgelost voordat Ziggo ook tele2 inlijft en er dan nog meer samenvoegcapriolen volgen? 😛 Voor de rest mag het wel gesloten worden. Had liever het grote samenvoeg topic open gezien, maar ja, die is inmiddels ook al aardig onoverzichtelijk...
Ik laat het aan de ziggo moderators over ...
Shilka
Topicstarter
Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Ik zie aan de reacties in de nieuwere topics dat een oplossing nog steeds niet in zicht is, en ook niet op korte, of blijkbaar in de praktijk, enige termijn verwacht kan worden.

Vandaar dat ik maar weer terugkom op de vraag die ik meerdere keren gesteld heb, maar nooit beantwoord heb gezien;

Als ik er voor zorg dat mijn vrouw stopt met haar telefoon bij vodafone, en ervoor zorg dat het Vodafone account volledig verwijderd wordt, heeft dit dan een positief effect op mijn inlog problemen bij mijn ziggo, of moet ik dan nog steeds vodafone cookies toestaan?
Shilka
Topicstarter
Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
En net even geprobeerd, en ik kan nu weer niet inloggen, ook niet met whitelisten:

Ik heb dit gewhitelist volgens instructie:



Maar ook dan krijg ik alleen maar weer dit te zien:



Dus de whitelist instructies werken niet meer. Zeg het maar.
mimi

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb geen mobiel telefoon en kan niet meer inloggen op mijn ziggogo sinds de verificatie via sms moet .

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@mimi Vraag aan Ziggo of ze de SMS voor je uitzetten, dan blijft alles zoals het was.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @mimi

Dat is inderdaad lastig zonder mobiel. Zou je je adresgegevens willen achterlaten in je profiel? Stuur me een berichtje hier zodra je het hebt ingevuld, dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo is helemaal niet met de "update" bezig, want dit is een wel bekend probleem die al jaren lang voort doet. Het is nog steeds dezelfde probleem, waar ik al jaren mee bezig was geweest, ook met Ziggo. De website van ZIGGO is een groot d r a m a aan het worden. Niks werkt is samenstelling, wanneer ingelogd bent. Gelukkig kan ik wel inloggen, maar aanpassen ho maar! Dit zou gewoon niet mogen gebeuren. Dit hoort bij de service van alle Ziggo diensten in samenwerking met Vodafone. De koppeling (sluis) pagina moet echt opgeheven worden, want die is gewoon NIET gebruiksvriendelijk. Het lijk erop dat het systeem dit zelf beslist enz. en hierdoor steeds wat anders voor geschoteld krijgt. Weg ermee en maakt dan een nieuwe start met Website Ziggo, zodat iedereen normaal kunnen inloggen en herindelen van geboden diensten van Ziggo. Niet in de herhaling vertellen dat jullie hiermee bezig zijn. Dit is gewoon niet zo! Nu verschijnt een venster (dit kunnen ze dan wel), met de mededeling of Ziggo iets voor jou kan regelen, via de telefoon of chat. Nee, zo hoort het echt niet te werken en de venster is NIET de oplossing van dit algeheel groot probleem.

 

Gr. Ferry.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Ferdinand1960 Gelukkig is Ziggo wel met de update bezig van Mijn Ziggo, het duurt alleen veel te lang voordat deze problemen zijn opgelost.

 

Zie de inmiddels gewijzigde look en feel van Mijn Ziggo, nu de rest nog.

 

 

Bert_1-1658929155978.png

 

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Deze nieuwe indeling ken ik nog niet. Maar het gaat meer om de werking van de website. En ik ben bang dat die problemen niet zullen verdwijnen. Laat ik me maar hopen dat ik mis heb. Eerst zien en dan geloven.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

niet iedereen heeft die update blijkbaar ik heb nog de oude interface

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic