1
Vraag
2
Reageer en help mee
hstumpel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet inloggen op ziggo go en ben al 5 dagen bezig en werkelijk niemand bij ziggo kan mij help

Ik kan niet inloggen op ziggo go. Ik kan wel inloggen op mijn ziggo en op mijn Vodafone. Ik heb al veel mensen gesproken die mij niet kunnen helpen.kan iemand van Ziggo community mij misschien wel helpen.

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Welkom hier op onze community @hstumpel
Wat ontzettend lastig dat je niet kunt inloggen op de Ziggo GO app. Laten we samen op zoek gaan naar een oplossing daarvoor.
Ik ben erg benieuwd waar je dan precies tegenaan loopt. Zie je een foutmelding of foutcode in beeld? En heb je het op een specifiek apparaat geprobeerd, of juist op meerderen? En lukt het misschien wel als je de webversie van Ziggo GO probeert?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic