HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan niet inloggen op ziggo go. Ik kan wel inloggen op mijn ziggo en op mijn Vodafone. Ik heb al veel mensen gesproken die mij niet kunnen helpen.kan iemand van Ziggo community mij misschien wel helpen.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Welkom hier op onze community @hstumpel !
Wat ontzettend lastig dat je niet kunt inloggen op de Ziggo GO app. Laten we samen op zoek gaan naar een oplossing daarvoor.
Ik ben erg benieuwd waar je dan precies tegenaan loopt. Zie je een foutmelding of foutcode in beeld? En heb je het op een specifiek apparaat geprobeerd, of juist op meerderen? En lukt het misschien wel als je de webversie van Ziggo GO probeert?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...