Frans4
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het tp-link deco m4 aangeschaft en wil nu mijn wifi booster opzeggen. Hoe doe ik dat?

 
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Hi @Frans4, goedemorgen en een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Jouw Wifibooster is opgezegd per 9 augustus 2021. Rond de opzegdatum krijg je een retourdoos om de Wifibooster naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Hi @Frans4, goedemorgen en een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Jouw Wifibooster is opgezegd per 9 augustus 2021. Rond de opzegdatum krijg je een retourdoos om de Wifibooster naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo