Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Frans4, goedemorgen en een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Jouw Wifibooster is opgezegd per 9 augustus 2021. Rond de opzegdatum krijg je een retourdoos om de Wifibooster naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Wil je sneller contact met Ziggo?
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Hi @Frans4, goedemorgen en een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Jouw Wifibooster is opgezegd per 9 augustus 2021. Rond de opzegdatum krijg je een retourdoos om de Wifibooster naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.