1
Vraag
2
Reacties
anoka

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb geen telefoon. Hoe kan ik een mijn ziggo account aanmaken?

Ik kan mijn account niet activeren omdat ik geen telefoon heb. Wat kan ik hier aan doen? 

 

Ik wil graag mijn facturen inzien maar kan dit nu niet. 

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10422Posts
  • 597Oplossingen
  • 2984Likes

een simpele mobiel met prepaid aanschaffen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

@anoniemforum Mogelijke oorzaken geen telefoon:

* Niet de mogelijkheden om ermee om te gaan.

* Niet de financiële mogelijkheden om een telefoon aan te schaffen.

* Enz.

 

@anoka Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20505Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8036Likes

Goedemorgen @anoka en een warm welkom op de Community,

 

Vervelend dat het niet lukt om een Mijn Ziggo account aan te maken! Ik begrijp dat je niet beschikt over een mobiel telefoonnummer om het account te verifiëren door middel van tweestapsverificatie (2FA). Uiteraard willen wij je graag verder helpen zodat je toch over een Mijn Ziggo account kan beschikken. Zie je kans om je postcode en huisnummer toe te voegen aan je Community profiel? Dan kan ik jouw gegevens erbij pakken en je hiermee veder helpen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20505Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8036Likes

@anoka Zie je kans om je postcode en huisnummer toe te voegen aan je profiel? Dan kunnen wij je verder helpen. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20505Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8036Likes

@anoka Kun je, indien je onze hulp nodig hebt, jouw community profiel aanvullen met postcode en huisnummer? Dan kunnen we jouw klantgegevens erbij pakken en met je kijken naar een oplossing.