Ik kan mijn account niet activeren omdat ik geen telefoon heb. Wat kan ik hier aan doen?
Ik wil graag mijn facturen inzien maar kan dit nu niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een simpele mobiel met prepaid aanschaffen
@anoniemforum Mogelijke oorzaken geen telefoon:
* Niet de mogelijkheden om ermee om te gaan.
* Niet de financiële mogelijkheden om een telefoon aan te schaffen.
* Enz.
@anoka Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @anoka en een warm welkom op de Community,
Vervelend dat het niet lukt om een Mijn Ziggo account aan te maken! Ik begrijp dat je niet beschikt over een mobiel telefoonnummer om het account te verifiëren door middel van tweestapsverificatie (2FA). Uiteraard willen wij je graag verder helpen zodat je toch over een Mijn Ziggo account kan beschikken. Zie je kans om je postcode en huisnummer toe te voegen aan je Community profiel? Dan kan ik jouw gegevens erbij pakken en je hiermee veder helpen.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@anoka Zie je kans om je postcode en huisnummer toe te voegen aan je profiel? Dan kunnen wij je verder helpen.
@anoka Kun je, indien je onze hulp nodig hebt, jouw community profiel aanvullen met postcode en huisnummer? Dan kunnen we jouw klantgegevens erbij pakken en met je kijken naar een oplossing.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.