Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Vincentgee
Level 1

Ik heb een pakket elite met tv start, kan ik deze wijzigen naar wifi groot met tv start?

Ik heb een pakket elite met tv start, kan ik deze wijzigen naar wifi groot met tv start met behoud van mijn kortingen die ik op dit moment heb?

Wifi groot is gewoon 5 euro goedkoper en heeft maar 100 mbsp internet minder.

Heb namelijk nog korting op internet en tv en voor 12 maanden sport compleet gratis?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
10 Reacties 10
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

Blijf hier op het forum communiceren met Ziggo, dan heb je een vast aanspreekpunt.

0 Kudos
Vincentgee
Level 1
Topicstarter

Gisteren ruim 2 uur hier uur op de chat gezeten met ziggo en gebeld met de klantenservice, alles zou geregeld zijn en een mail ontvangen, moet de mail nu nog steeds ontvangen. Alweer gebeld zegt deze medewerker nee hoor dat kan gewoon niet, geloof dat ze het zelf niet weten.

Maar al wel samen 3 uur bezig geweest en nog geen steek verder, wel als de nieuwe verhoging erop gooien als mensen juist minder willen betalen, en voor bestaande klanten nuets terug willen doe!

0 Kudos
Jeff
Level 9

@Vincentgee De korting op Sport Compleet blijft sowieso van toepassing en is onafhankelijk van je bundel (tenzij je TV opzegt).

Welke korting heb je op je pakket?

0 Kudos
Vincentgee
Level 1
Topicstarter

Heb gratis sport compleet voor 12 maanden en heb 50% korting voor 12 maanden bij mijn abonnement.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

ik heb even gekeken en korting zou behouden moeten blijven. je kunt gewoon via mijnziggo downgraden. mocht de korting daarna wegzijn kan een moderator het altijd weer terugzetten naar de oude situatie. bij een upgrade van snelheid vervalt de korting, bij een downgrade niet

0 Kudos
Jeff
Level 9

In principe vervalt de korting helemaal niet. Dit is een generieke korting die op alle pakketten mogelijk is. Houd er wel rekening mee dat je overstapt op het wifi portfolio wat betekent dat je opnieuw een jaarcontract aangaat.

0 Kudos
Vincentgee
Level 1
Topicstarter

Dat mag ziggo zijn personeel weleens goed gaan inlichten, wat wel en niet mogelijk is! Waar ik nu na een contract van 4 maanden pas achter ben gekomen is dat ziggo weinig tot niets doet voor eigen klanten, en het liefst de hoofdprijs vraag voor alles.

• Ik ga zelf niets doen via de app want mij is verteld dat dan alles vervalt, en op de chat word gewoon niet gereageerd en als je belt dan doet de een het helemaal verkeerd waardoor je ineens 130 euro gaat betalen ipv 74 euro en de ander zegt meteen dat het niet kan, dus kan het niet of heeft die er gewoon geen zin in. Maar blijf dan wel vriendelijk naar je klanten!!!
0 Kudos
Eastersee
Level 9

Ik ben (door de aanpassing van de prijzen) van plan over te stappen naar Wifi Groot 1Gb. Inmiddels heb ik wel wat vragen, hoop dat jullie kunnen/willen helpen.

ik heb nu een wit modem.

1- kan ik dmv zelfde ssid en wachtwoord het

modem een op een vervangen zonder dat alles opnieuw moet worden ingesteld?

2- ik heb nu 1 modem met 4 m4 decos omdat de modem zelf de wifi is uitgezet. Bij gebruik van het zwarte modem en de wifi punten, blijft dan de wifi wel werkend ? Ik zou dan met 3 accespoints geholpen zijn..

3- de wifi punten die worden geleverd. Zijn dat de pods of de versie met een draad voor de spanning? Ik kan de pods namelijk niet kwijt op 2 punten..

4- zijn er verder nog zaken waar ik rekening

mee moet houden ?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Eastersee 

1. Alles moet worden ingesteld.

2. Met Deco's moet de wifi van het modem uit, met SmartWifi pods wifi6 doet het modem mee in het mesh systeem.

3. wifi6 pods zijn met een snoer.

4. Geen idee, want ik ken je apparatuur niet. 2,4 GHz apparatuur heeft wel eens moeite om verbinding te maken, maar dat lijkt alleen met apparatuur die niet helemaal volgens de regels der kunst gemaakt is, b.v. allerlei Chinese spullen die niet specifiek voor Europa zijn gemaakt.

0 Kudos
Eastersee
Level 9

Dank voor je reactie Bert!

goed dat ik het even vraag dus. Dacht dat als je inlog voor het netwerk hetzelfde was dat t allemaal weer zou werken. Dit had iemand mij verteld maar had al enige twijfel..

Even over nadenken wat ik dan allemaal moet gaan aanpassen…

0 Kudos