Ik heb een pakket elite met tv start, kan ik deze wijzigen naar wifi groot met tv start met behoud van mijn kortingen die ik op dit moment heb?
Wifi groot is gewoon 5 euro goedkoper en heeft maar 100 mbsp internet minder.
Heb namelijk nog korting op internet en tv en voor 12 maanden sport compleet gratis?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Blijf hier op het forum communiceren met Ziggo, dan heb je een vast aanspreekpunt.
Gisteren ruim 2 uur hier uur op de chat gezeten met ziggo en gebeld met de klantenservice, alles zou geregeld zijn en een mail ontvangen, moet de mail nu nog steeds ontvangen. Alweer gebeld zegt deze medewerker nee hoor dat kan gewoon niet, geloof dat ze het zelf niet weten.
Maar al wel samen 3 uur bezig geweest en nog geen steek verder, wel als de nieuwe verhoging erop gooien als mensen juist minder willen betalen, en voor bestaande klanten nuets terug willen doe!
@Vincentgee De korting op Sport Compleet blijft sowieso van toepassing en is onafhankelijk van je bundel (tenzij je TV opzegt).
Welke korting heb je op je pakket?
Heb gratis sport compleet voor 12 maanden en heb 50% korting voor 12 maanden bij mijn abonnement.
ik heb even gekeken en korting zou behouden moeten blijven. je kunt gewoon via mijnziggo downgraden. mocht de korting daarna wegzijn kan een moderator het altijd weer terugzetten naar de oude situatie. bij een upgrade van snelheid vervalt de korting, bij een downgrade niet
In principe vervalt de korting helemaal niet. Dit is een generieke korting die op alle pakketten mogelijk is. Houd er wel rekening mee dat je overstapt op het wifi portfolio wat betekent dat je opnieuw een jaarcontract aangaat.
Dat mag ziggo zijn personeel weleens goed gaan inlichten, wat wel en niet mogelijk is! Waar ik nu na een contract van 4 maanden pas achter ben gekomen is dat ziggo weinig tot niets doet voor eigen klanten, en het liefst de hoofdprijs vraag voor alles.
Ik ben (door de aanpassing van de prijzen) van plan over te stappen naar Wifi Groot 1Gb. Inmiddels heb ik wel wat vragen, hoop dat jullie kunnen/willen helpen.
ik heb nu een wit modem.
1- kan ik dmv zelfde ssid en wachtwoord het
modem een op een vervangen zonder dat alles opnieuw moet worden ingesteld?
2- ik heb nu 1 modem met 4 m4 decos omdat de modem zelf de wifi is uitgezet. Bij gebruik van het zwarte modem en de wifi punten, blijft dan de wifi wel werkend ? Ik zou dan met 3 accespoints geholpen zijn..
3- de wifi punten die worden geleverd. Zijn dat de pods of de versie met een draad voor de spanning? Ik kan de pods namelijk niet kwijt op 2 punten..
4- zijn er verder nog zaken waar ik rekening
mee moet houden ?
1. Alles moet worden ingesteld.
2. Met Deco's moet de wifi van het modem uit, met SmartWifi pods wifi6 doet het modem mee in het mesh systeem.
3. wifi6 pods zijn met een snoer.
4. Geen idee, want ik ken je apparatuur niet. 2,4 GHz apparatuur heeft wel eens moeite om verbinding te maken, maar dat lijkt alleen met apparatuur die niet helemaal volgens de regels der kunst gemaakt is, b.v. allerlei Chinese spullen die niet specifiek voor Europa zijn gemaakt.
Dank voor je reactie Bert!
goed dat ik het even vraag dus. Dacht dat als je inlog voor het netwerk hetzelfde was dat t allemaal weer zou werken. Dit had iemand mij verteld maar had al enige twijfel..
Even over nadenken wat ik dan allemaal moet gaan aanpassen…
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.