Ik ben nieuwe klant maar heb geen kaartje ontvangen om tv mee te kijken

Mijne abonnement met ziggo begint morgen en ik heb gisteren een pakketje met WiFi modem er in maar zonder het kaartje om tv te kijken .

De vraag , hoe moet ik nu tv kijken ?

Amzir1975
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2 Reacties 2

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

Waarschijnlijk hebt u een ConnectBox ontvangen. Afhankelijk van uw abonnement kan u daarbij nog een CI+ module  & smartcard, een mediabox of de Next krijgen. E.e.a. zit vaak in afzonderlijke pakketten en kunnen dus ook afzonderlijk bezorgd worden.

Welk abonnement/tv-pakket hebt u?

Pasi
Expert
Expert
  • 2927Reacties
  • 161Oplossingen
  • 970Likes

Hoi @Amzir1975! Welkom hier op de Community en leuk je te mogen verwelkomen als nieuwe klant 

Ik begrijp dat je geen kaartje hebt ontvangen om televisie mee te kijken en zie in het systeem dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er komt met het abonnement dat je besteld hebt (Internet Complete en Kabel TV) géén smartcard of digitale ontvanger je kant op. Wel kun je - als je tv daar geschikt voor is - digitale tv ontvangen zonder kastje. Is je tv niet geschikt hiervoor of wil je toch liever een digitale ontvanger? Dan kun je ervoor kiezen om je abonnement uit te breiden. Laat het gerust weten in dat geval!

Vragen? Stel ze gerust 

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 821Reacties
  • 93Oplossingen
  • 122Likes

Uitgelicht topic