Hi allen,
Ik ben net gebeld door 0527857040. Maar nu zit het mij niet helemaal lekker.. Is dit wel écht een telefoonnummer van Ziggo?
Zelf heb ik geen gegevens gegeven maar zij hadden wel mijn postcode, huisnummer en mailadres. Ik heb wel beaamd dat die correct waren.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja dat klopt! Ging over Gigabit inderdaad!
Nogmaals dank voor de hulp, ik ben helemaal gerustgesteld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Natuurlijk moet je alleen doen wat goed voelt @Noel. In tijden als deze kun je natuurlijk ook niet voorzichtig genoeg zijn. Het nummer is inderdaad van ons en je bent benaderd om eens je abonnement door te nemen; past het nog bij je, of is het belangrijk dat we bepaalde aanpassingen doen. Dat hoeft natuurlijk niet perse telefonisch, want ik kan ook gerust je abonnement eens onder de loep nemen als je wilt 🙂
Hoi Renata,
Dankjewel voor je reactie. Ik ga binnenkort contact op nemen met de klantenservice.
Ben je zeer dankbaar dat je me wilt hebben.
Ik wacht nog even met een beslissing nemen omdat ik nog even af wilt wachten hoe het af gaat lopen m.b.t een draadje wat ik ben aan het volgen van iemand die Elite heeft.
Daarna ga ik de klantenservice bellen en de knoop doorhakken. We blijven hoe dan ook bij Ziggo..zijn heel tevreden over alles.
Helemaal goed @Noel en neem je tijd! Ik ben blij te lezen dat je tevreden bent met onze diensten en producten. Als je vragen hebt weet je me te vinden hier 🙂 Ik wens je een mooie dag verder!
Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen in dat draadje dat zou mij ook meer vertrouwen geven.Vandaar dat ik nog even ga afwachten.
Dankjewel en jij ook een heel fijne dag. Als ik vragen heb weet ik je zeker te vinden waardeer je hulp zeer.!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.