1
Vraag
2
Reacties
d.perridon

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iedere dag SMS dat storing is opgelost

Een maand geleden hebben wij een storing gehad en kreeg ik smsjes wanneer de storing opgelost zou zijn.

Die werd storing is ook opgelost.

Helaas krijg ik nu iedere dag een sms dat de werkzaamheden binnenkort worden opgelost (waarschijnlijk voor de rest van Nederland).

Hoe kom ik hier vanaf (met telefonisch contact met Ziggo is dat nog niet gelukt)

 

Kunnen jullie dit uitzetten aub

 

mvg Helen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @d.perridon, welkom op de Ziggo Community!

 

Goed dat je hier even navraag over doet, dit is natuurlijk ontzettend irritant. Wat @EnergieBoy aangeeft klopt: Hoe krom ook, maar we hebben vooralsnog geen directe mogelijkheid je hiervoor af te melden. Wel kan ik natuurlijk navragen waaróm je elke keer een SMS krijgt, want die trigger moeten we oplossen.

 

Het lijkt er echter op dat er sinds vandaag geen storing meer openstaat bij je en ik zie tevens vandaag nog geen SMS'jes. Wil je me laten weten als het toch nog gebeurt?

 

Ter verduidelijk nog goed om te weten: Het is niet zo dat je aangemeld werd op andere storingen, alleen dat er na de storing vermoedelijk een monitoring open is gezet in je wijk. Bijvoorbeeld als er toch nog wat licht afwijkende signalen te merken zijn. Dit is vermoedelijk de trigger om telkens een SMS te sturen over een 'storing'.

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @d.perridon 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Toch wel handig om elke dag een sms'je te krijgen om te weten dat het binnenkort opgelost is. Misschien sturen ze je dan geen sms'je meer als er wel weer een storing is?! Nee, gekheid natuurlijk, dit is heel vervelend en dit je niet op te wachten. Ik heb van @Alex begrepen dat ze geen mogelijkheid zien om deze sms'jes uit te zetten, hoe krom ook. Hij stuurde dit bericht in een andere topicHet is mogelijk dat alles weer bij je werkt, maar we op de achtergrond nog bezig zijn met deze storing en/of aan het monitoren zijn. Tot die tijd zul je dus ook SMS’jes ontvangen, afmelden voor die specifieke storing helaas niet. Ik hoop dat alles snel is opgelost, dan ontvang je er uiteraard geen SMS meer over.

Heb @Alex 
z'n naam genoemd met de hoop dat hij je topic oppakt en er mee aan de slag gaat. Heb nog even geduld aub. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @d.perridon, welkom op de Ziggo Community!

 

Goed dat je hier even navraag over doet, dit is natuurlijk ontzettend irritant. Wat @EnergieBoy aangeeft klopt: Hoe krom ook, maar we hebben vooralsnog geen directe mogelijkheid je hiervoor af te melden. Wel kan ik natuurlijk navragen waaróm je elke keer een SMS krijgt, want die trigger moeten we oplossen.

 

Het lijkt er echter op dat er sinds vandaag geen storing meer openstaat bij je en ik zie tevens vandaag nog geen SMS'jes. Wil je me laten weten als het toch nog gebeurt?

 

Ter verduidelijk nog goed om te weten: Het is niet zo dat je aangemeld werd op andere storingen, alleen dat er na de storing vermoedelijk een monitoring open is gezet in je wijk. Bijvoorbeeld als er toch nog wat licht afwijkende signalen te merken zijn. Dit is vermoedelijk de trigger om telkens een SMS te sturen over een 'storing'.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic