Hallo,
Ik heb een Ziggo abonnement besteld met korting via meer voordeel van mijn ING punten. Ik heb hier een bevestiging van gehad en het is goed doorgeet naar jullie. Alleen is deze korting niet verrekend in de eerste factuur, van januari en februari. Kan het kloppen dat deze korting nog niet geactiveerd? Ik hoor graag van u.
Groeten,
Cas
Opgelost! Ga naar oplossing.
De korting van ING zoals ik hem ken, is op dit moment toegepast. Dat is 6 maanden €39,95. Zo zie ik het ook op hun website staan:
Of kijk ik bij een verkeerde?
Daar bovenop krijg je dan nog eenmalig een bedrag teruggestort, maar dat gaat via meervoordeel.nl zelf. Mocht je vraag daar over gaan, raad ik aan met hun contact op te nemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staan postcode en huisnummer in je profiel? (Alleen zichtbaar voor moderators) Een moderator kan dan je dossier raadplegen en zien wat er aan de hand is. Ik heb hen een seintje gegeven.
Hallo, ik heb mijn gegevens in mijn profiel staan. Bedankt voor het doorsturen, ik vermoedde dat het automatisch bij hen terecht zou komen. Fijne avond en bedankt voor je reactie.
Hi @casr, welkom bij Ziggo en op de Ziggo Community!
Ik ben direct je abonnement ingedoken en zie gelukkig dat de korting inderdaad goed is doorgekomen en ook verwerkt. De reden dat het bedrag de eerste factuur hoger uitvalt, is omdat het over een periode van langer dan een maand gaat. In dit geval eind december t/m februari. De korting wordt op al deze maanden toegepast Je kunt de factuur als PDF downloaden via Mijn Ziggo om de details ervan te zien.
Hallo @Alex Ziggo , bedankt voor je reactie. De korting van Ziggo (die u bedoelt) is inderdaad toegepast. Zoals ik ook al in mijn eerste bericht vertelde weet ik de eerste factuur over twee maanden gaat. Hierin is nog niet de korting van ING (eerste halfjaar voor 20 euro per maand) toegepast.
De korting van ING zoals ik hem ken, is op dit moment toegepast. Dat is 6 maanden €39,95. Zo zie ik het ook op hun website staan:
Of kijk ik bij een verkeerde?
Daar bovenop krijg je dan nog eenmalig een bedrag teruggestort, maar dat gaat via meervoordeel.nl zelf. Mocht je vraag daar over gaan, raad ik aan met hun contact op te nemen.
Dan zal ik het overige bedrag via meervoordeel.nl krijgen. Bedankt voor je antwoord
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.