Vandaag is er een monteur geweest en die heeft aangegeven dat we de pods moeten stoppen en de huur opzeggen. Bij deze wil ik dat ook doen. Dit lukt mij echter niet via de website.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @BA-HE , van harte welkom hier!
Als de monteur je advies geeft, dan weet je dat wel op te volgen ;-). Goed dat je hier even contact zoekt om de WifiPods op te zeggen. Daar help ik je graag bij.
Ik heb de WifiPods nu dan ook voor je opgezegd per direct. Je krijgt een mailtje ter bevestiging van de opzegging.
De SmartWifi Pods moeten nu nog terug naar Ziggo. Je krijgt ook een mailtje met instructies over het terugsturen, maar je mag ook het heft in eigen handen nemen.
Je kunt de Pods terug sturen naar het onderstaand adres via PostNL.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @BA-HE
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
SmartWifi pods terugsturen kan natuurlijk altijd, maar heeft de monteur ook aangegeven waarom u moet stoppen met de pods?
Als u van plan bent de SmartWifi pods terug te sturen, wacht dan even op de komst van een moderator. Hij of zij zal de pods administratief uit uw abonnement verwijderen en u verder helpen.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic.
Om u verder te kunnen helpen zorg dan dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.
Bedankt voor de reactie, ik heb het profiel aangevuld.
De medewerker heeft TP-links geïnstalleerd voor een beter signaal.
Ik wist niet dat TP-links beter werken dan de SmartWifi pods. Hoofdzaak is dat het werkt. 👍🏻
Hey @BA-HE , van harte welkom hier!
Als de monteur je advies geeft, dan weet je dat wel op te volgen ;-). Goed dat je hier even contact zoekt om de WifiPods op te zeggen. Daar help ik je graag bij.
Ik heb de WifiPods nu dan ook voor je opgezegd per direct. Je krijgt een mailtje ter bevestiging van de opzegging.
De SmartWifi Pods moeten nu nog terug naar Ziggo. Je krijgt ook een mailtje met instructies over het terugsturen, maar je mag ook het heft in eigen handen nemen.
Je kunt de Pods terug sturen naar het onderstaand adres via PostNL.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.