1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
BA-HE

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huur WiFi pods opzeggen en retourneren.

Vandaag is er een monteur geweest en die heeft aangegeven dat we de pods moeten stoppen en de huur opzeggen. Bij deze wil ik dat ook doen. Dit lukt mij echter niet via de website. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @BA-HE , van harte welkom hier! 

 

Als de monteur je advies geeft, dan weet je dat wel op te volgen ;-). Goed dat je hier even contact zoekt om de WifiPods op te zeggen. Daar help ik je graag bij. 

Ik heb de WifiPods nu dan ook voor je opgezegd per direct. Je krijgt een mailtje ter bevestiging van de opzegging. 
De SmartWifi Pods moeten nu nog terug naar Ziggo. Je krijgt ook een mailtje met instructies over het terugsturen, maar je mag ook het heft in eigen handen nemen. 

Je kunt de Pods terug sturen naar het onderstaand adres via PostNL. 

 

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6564Posts
  • 239Oplossingen
  • 5170Likes

Goedenavond @BA-HE 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

SmartWifi pods terugsturen kan natuurlijk  altijd, maar heeft de monteur ook aangegeven waarom u moet stoppen met de pods?

Als u van plan bent de SmartWifi pods terug te sturen, wacht dan even op de komst van een moderator. Hij of zij zal de pods administratief uit uw abonnement verwijderen en u verder helpen. 

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic.


Om u verder te kunnen helpen zorg dan dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

BA-HE
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie, ik heb het profiel aangevuld.

De medewerker heeft TP-links geïnstalleerd voor een beter signaal. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6564Posts
  • 239Oplossingen
  • 5170Likes

@BA-HE 

Ik wist niet dat TP-links beter werken dan de SmartWifi pods. Hoofdzaak is dat het werkt. 👍🏻

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @BA-HE , van harte welkom hier! 

 

Als de monteur je advies geeft, dan weet je dat wel op te volgen ;-). Goed dat je hier even contact zoekt om de WifiPods op te zeggen. Daar help ik je graag bij. 

Ik heb de WifiPods nu dan ook voor je opgezegd per direct. Je krijgt een mailtje ter bevestiging van de opzegging. 
De SmartWifi Pods moeten nu nog terug naar Ziggo. Je krijgt ook een mailtje met instructies over het terugsturen, maar je mag ook het heft in eigen handen nemen. 

Je kunt de Pods terug sturen naar het onderstaand adres via PostNL. 

 

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070

5800VB Venray