1
Vraag
2
Reacties
wgroet

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Humax mediabox: zelf gekocht of bij Ziggo? retour?

Ik kan niet meer zien of ik in 2013 mijn Humax 5200 Mediabox zelf gekocht heb of via Ziggo geleverd heb gekregen. Of alleen de smartcard. 
Ik wil dat zeker weten omdat ik misschien verplicht ben deze retour te sturen naar Ziggo omdat ik nu een Mediabox Next van jullie heb. 
Kunnen jullie dat met zekerheid aangeven? 
En moet ik nog iets retourneren? Graag uitsluitsel. 
Ik heb nu ook de Connect-Box in plaats van de oude Cisco EPC3925 modem. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

De Humax hoeft niet retour. Die is je eigendom geworden.
Je hebt er destijds iets voor betaald aan Ziggo incl 2 jaar (of zoiets) garantie voor oplossen van problemen. Ik heb zelf een 5200 uit die tijd. Doet het nog prima.

Als het goed is, staat je Smartcard nog als TV-produkt in je mijn Ziggo. Check this out.
Die kun je gewoon blijven gebruiken. Bv ook in een zelf gekochte CI+ Module voor een TV.

Losse Smartcards zijn passe. Als je er een nodig hebt, moet je een CI+ Module + Smartcard huren.
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/

Bekijk in context

2 Reacties 2
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

De Humax hoeft niet retour. Die is je eigendom geworden.
Je hebt er destijds iets voor betaald aan Ziggo incl 2 jaar (of zoiets) garantie voor oplossen van problemen. Ik heb zelf een 5200 uit die tijd. Doet het nog prima.

Als het goed is, staat je Smartcard nog als TV-produkt in je mijn Ziggo. Check this out.
Die kun je gewoon blijven gebruiken. Bv ook in een zelf gekochte CI+ Module voor een TV.

Losse Smartcards zijn passe. Als je er een nodig hebt, moet je een CI+ Module + Smartcard huren.
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
wgroet wrote:

Ik kan niet meer zien...

Geloof het of niet, maar er zijn genoeg mensen die heel blij zijn met een Humax 5200.

Diegene die ooit een Humax hebben gehad, weten namelijk dat de ontvangers van dit merk prachtig beeld en geluid geven, lekker snel zijn en zelden problemen geven of hangen.

Dus in ieder geval nooit weggooien, er zijn vast en zeker genoeg mensen die deze, in ruil voor een ‘donatie’, willen overnemen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic