Beste @Moderator Ziggo, kan ik via deze weg mijn huidige mediabox omruilen voor de NEXT ??
Sinds kort ben ik in het bezit van een LG 65 inch 4K tv en wil deze uiteraard tot het uiterste gebruiken.
Ik ben op de hoogte van een meerprijs van €0,50 per maand en €19.50 verzendkosten.
Wat is de snelste en de handigste manier om dit te regelen? Mijn huidige abonnement (Compleet) wil ik handhaven. Ik heb geen idee of ik dit via dit topic kan doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zorg dat postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) in je community-profiel staan. Dan kan men de juiste gegevens raadplegen.
Ik heb je vraag neergelegd bij het moderatie-team.
ts heeft de vraag hier ook gesteld, en antwoord gekregen.
Goedemiddag @TonKrap, dit kunnen we zeker voor je regelen. Ik zie dat mijn collega al een nieuwe mediabox Next naar je verstuurd heeft! Is het probleem hiermee opgelost? Zo niet, geef dan een gil. Ik help je graag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zorg dat postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) in je community-profiel staan. Dan kan men de juiste gegevens raadplegen.
Ik heb je vraag neergelegd bij het moderatie-team.
ts heeft de vraag hier ook gesteld, en antwoord gekregen.
Waarom TS geen gebruik maakt van de in het andere topic gegeven link is mij onbekend. @Steefb
De link geeft voor mij geen oplossing, omdat ik een sneller pakket moet aanschaffen ipv het huidige 'Compleet' - pakket.
Helder. Dank voor je toelichting.
Als je je nieuwe Tv tot het 'uiterste' wilt gebruiken, hoef je niet aan de Next. Er zijn nauwelijks 4K uitzendingen. En als de Tv een zeer goede scaler heeft, zal het beeld er met een next die de upscaling verzorgt, ook niet beter uitzien. Er is gewoonweg nog veel te weinig in 4K. Sterker nog: lang niet alles is nog niet eens echt in HD. Dat bij een zender HD vermeldt staat, wil nog niet zeggen dat ook alle uitzendingen daarop ook echt in HD zijn En op een 4K Tv kijk je, dus ook met HD uitzendingen, altijd naar een 4K beeld.
Goedemiddag @TonKrap, dit kunnen we zeker voor je regelen. Ik zie dat mijn collega al een nieuwe mediabox Next naar je verstuurd heeft! Is het probleem hiermee opgelost? Zo niet, geef dan een gil. Ik help je graag.
Dank je wel, @Lotte het is geweldig opgelost. Vandaag al wordt de box geleverd. Supersnelle actie vanuit jullie kant. Ik blijf niet voor niets bij Ziggo
@TonKrap Wat super om te horen! Geniet van de nieuwe mediabox en je dag 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.