renboo69

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Huidig abonnement wijzigen

Hallo,

 

Mijn huidige abonnement TV Extra+250 mbit internet en bellen probeer ik te wijzigen via Wijzigen abonnement (ben uiteraard ingelogd in MijnZiggo). Ik volg de 3 stappen en bij de laatste stap klik ik op "Ga Verder" en dan gebeurt er niks. Pagina laadt niet verder. Zie ook niet dat de pagina bezig is met laden.

 

Ik had gekozen voor Internet Max (500) + TV Max Next, geen bellen.

 

Is er een storing bekend aan de Zelf samenstellen pagina?

https://shop.ziggo.nl/inlifesales/zelf-samenstellen/internet/tv/bellen

 

Zie printscreen.....

 

M.vr.groet, René Boomker

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @renboo69. Welkom hier! 

Ik ben even je gegevens ingedoken. Je hebt een verouderd (Alles-in-1 Extra) abonnement, waardoor het zelf aanpassen inderdaad niet gaat in MijnZiggo. Maar dat betekent natuurlijk niet dat omzetten niet gaat lukken! 

 

Wil je er internet Max en TV Max Next (zonder Ziggo bellen voor €88.50 per maand van maken? Als je wil dat ik dit voor je aanpas, stuur me dan in een privébericht even je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je Iban. Dan maak ik het in orde! 

Let erop dat je éénmalig 19,95 betaalt voor het toesturen van de nieuwe mediabox en dat je hiermee een 12 maanden contract aangaat. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Oude niet meer bestaande abonnementen kun je niet wijzigen via Mijn Ziggo, normaal krijg je een foutmelding.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @renboo69. Welkom hier! 

Ik ben even je gegevens ingedoken. Je hebt een verouderd (Alles-in-1 Extra) abonnement, waardoor het zelf aanpassen inderdaad niet gaat in MijnZiggo. Maar dat betekent natuurlijk niet dat omzetten niet gaat lukken! 

 

Wil je er internet Max en TV Max Next (zonder Ziggo bellen voor €88.50 per maand van maken? Als je wil dat ik dit voor je aanpas, stuur me dan in een privébericht even je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je Iban. Dan maak ik het in orde! 

Let erop dat je éénmalig 19,95 betaalt voor het toesturen van de nieuwe mediabox en dat je hiermee een 12 maanden contract aangaat. 

Uitgelicht topic