1
Vraag
2
Reacties
Madlo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huidig abonnement anders dan wat bij 'mijn televisie' staat

Kun u uitleggen waarom er bij " mijn televisie" staat dat ik Movies and Series XL, Film1 en Ziggo Sport Totaal" heb en bij "huidig abonnement" staat:
Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie, Movies & Series XL
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Welkom op de Community, Madlo! Goed dat je hier even om opheldering vraagt. Je hebt op dit moment inderdaad de volgende zenderpakketten: de combinatie 'Film 1 & Ziggo Sport Totaal' en het zenderpakket Movies and Series XL. Je hebt op dit moment geen FOX Sports Eredivisie.

Het overzicht met 'Huidig abonnement' is een printscreen van de bestelpagina. Omdat we op dit moment niet meer de combinatie 'Film 1 & Ziggo Sport Totaal' aanbieden, verandert dit in het overzicht. Dat is natuurlijk niet logisch, maar zal niets aan je abonnement veranderen.

Als je iets wilt wijzigen in je abonnement, dan help ik je daar graag bij. Dan zorg ik er voor dat je huidige zenderpakket combinaties blijven behouden. Laat maar weten als je hulp nodig hebt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Kun je beter uitleggen wat je bedoelt?
Het klopt toch?
Madlo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen Fox Sport Eredivisie maar dat staat wel vermeld bij "huidig abonnement"
Ik heb Film1 en dat staat niet vermeld bij "huidig abonnement"
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok.Ik snap hem. Ga er een Ziggo Moderator bijroepen. Die komt langs & kan in je dossier kijken.
Zet ff Postcode en huisnr in je Community Profiel.
Niemand ziet dat hier, maar maakt het een Mod makkelijker je gegeveens op te kunnen zoeken.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Welkom op de Community, Madlo! Goed dat je hier even om opheldering vraagt. Je hebt op dit moment inderdaad de volgende zenderpakketten: de combinatie 'Film 1 & Ziggo Sport Totaal' en het zenderpakket Movies and Series XL. Je hebt op dit moment geen FOX Sports Eredivisie.

Het overzicht met 'Huidig abonnement' is een printscreen van de bestelpagina. Omdat we op dit moment niet meer de combinatie 'Film 1 & Ziggo Sport Totaal' aanbieden, verandert dit in het overzicht. Dat is natuurlijk niet logisch, maar zal niets aan je abonnement veranderen.

Als je iets wilt wijzigen in je abonnement, dan help ik je daar graag bij. Dan zorg ik er voor dat je huidige zenderpakket combinaties blijven behouden. Laat maar weten als je hulp nodig hebt!
Madlo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de snelle opheldering! :relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic