1
Vraag
2
Reageer en help mee
DennisdeRegt

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Horizon box omruilen

Geachte,

Vanuit de ZIGGO Home periode heb ik een Horizon Box gekregen deze wil omruilen voor een NEXT. Alleen weet in niet of dit gezien mijn huidige TV abbonnement mogelijk is.

Wanneer dit wel mogelijk mocht zijn dan wil ik graag weten hoe ik mijn horizon box kan omruilen.

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Home had geen Horizon boxen, dat kwam pas toen Ziggo en UPC samen één bedrijf werden.

Als het onderstaande box is, dan kan die omgeruild worden voor een Next.

Welk abonnement heb je precies?

 

Bert_0-1651065092476.png

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic en je kunnen helpen met het juiste abonnement en mediaboxen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@DennisdeRegt welkom op de Ziggo Community. Ik zie dat @Bert je al voorzien heeft van informatie, een vraagje en een verzoek. 
De Mediabox Next is beschikbaar, vaak is het een wijziging  van 50 cent. 

Nog hulp nodig? Laat het weten en vul je gegevens in je profiel in. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic