1
Vraag
2
Reageer en help mee
piet15

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hollandsnieuwe gratis zenderpakket(???) - activeren lukt maar niet

Ik heb een abonnement op HollandsNieuwe en wel sinds 8 juni. Hiermee heb ik recht op een gratis Ziggo tv pakket. Tot nu toe heb ik geen mail van Ziggo ontvangen om dit pakket te activeren( Movies & Series L).  Op 19 juni een mail ontvangen dat het 5 weken kon duren. 27 juli natuurlijk nog niets gehoord. Meer dan een uur (!!) gechat voordat het aan de ander kant duidelijk werd dat ik inderdaad recht had op het pakket. Binnen drie werkdagen zou het geregeld zijn. Mooi niet dus. Iedereen stuurt je steeds dieper het ondoordringbare Ziggo-oerwoud in. Ongelooflijk dat het zo moeilijk moet zijn om zoiets simpels te regelen. Ik zou graag een oplossing zien, maar heb daar een hard hoofd in. Gelukkig is E-fiber begonnen met het aanleggen van glasvezel in de buurt en krijg ik volop keuze in het kiezen van een provider.

1 Reactie 1
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@piet15 ik snap dat je baalt, het is soms echt even een frustratie om één en ander geregeld te krijgen. Aan de andere kant mag ik wel een beetje hopen dat het niet werken van een zenderpakket gelijk een reden is om over te stappen 😉 Wij balen er ook van als er kuren zijn.

Ik zie nu dat het pakket actief staat voor je. Dus dat zal binnen 24 uur gaan werken. Veel plezier ermee! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic