HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
30-01-2023 is mijn abonnement bij Hollandsnieuwe ingegaan. Hierbij hoort een gratis zenderpakket van Ziggo en daar gaat het fout. Wanneer ik het gewenste pakket Movies & Series L kies ( hier: https://www.ziggo.nl/hollandsnieuwe/kies-je-pakket ), krijg ik een foutmelding.
Wie helpt mij?
Welke foutmelding krijg je te zien?
404
Vreemd, hier opent je link wel.
Heb je ook hetzelfde met deze link? Kies je Pakket | Ziggo
Ja helaas ook nu foutmeldingscode 404.
Gebruik je een VPN of iets dergelijks via een router?
Nee.
Werkt he met een andere browser wel?
Andere browser, andere pc, andere telefoon, helpt allemaal niet.
Welk modem heb je precies?
Is daar een andere DNS ingevuld?
Zelfs op 4G lukt het niet.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @userusah!, welkom hier!
Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Helaas kun je niet gebruik maken van het gratis zenderpakket. Je neemt bij ons namelijk Internet Only (zonder ZiggoGO) af. Het gratis zenderpakket kan enkel en alleen geactiveerd worden met een abonnement op Digitale TV middels een mediabox of CI+ module. Je vindt dit ook terug in de actievoorwaarden bij hollandsnieuw (zie 1.3.2). Om die reden krijg je dus ook de 404-foutmelding te zien.
Wil je wel graag gebruik maken van het gratis zenderpakket, dan zul je dus jouw abonnement moeten wijzigen naar Internet Complete + TV Start (of hoger).
Ik heb idd geen Ziggo Go, maar wel internet+tv.
Yes, je kan nu inderdaad via de kabel televisie kijken @userusah! Voor het extra zenderpakket is dus TV Start (digitale tv) met een mediabox of CI+ module vereist. Met jouw huidige abonnement is dit helaas niet mogelijk.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...