Hi,
Ik ben sedert overgestapt van een andere mobiele telecomprovider naar hollandsnieuwe. Ik zou een mail moeten krijgen met combivoordeel van Ziggo.
Maar ik heb tot nu toe geen e-mail erover ontvangen.
Via de zoekfunctie kwam ik op https://www.ziggo.nl/hollandsnieuwe/kies-je-pakket uit.
Maar als ik een keuze maak, kom ik op https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/gratis-extras/ terecht en krijg ik dit te zien:
Ik heb al geprobeerd om naar de 1200 servicelijn van Ziggo te bellen. Maar de keuzemenu bood geen optie voor dit probleem. En als ik een andere menu kies, werd het gesprek na een lange stilte opeens opgehangen. Dat is op zichzelf natuurlijk niet goed.
Kan iemand mij helpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Bert schreef:Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dank, Ik heb het toegevoegd en wacht het nu maar af.
Gek dat daar dan weer niet om gevraagd of op gewezen wordt bij het registratieformulier van dit forum 🙃
@Met Rick van harte welkom op de Ziggo Community en leuk dat je nu alles onder één dak afneemt. En inderdaad, in principe heb je recht op de extra's. Het is wel goed even te controleren of alles goed staat. Deze punten zijn van belang:
- je krijgt de extra's van Ziggo en de extra data binnen 5 weken nadat al je diensten op één adres actief staan. Dat kan je controleren in je Mijn Ziggo en je persoonlijke Hollandsnieuwe omgeving. Zijn beide adressen identiek?
- je pakket dient hieraan te voldoen, zie de actievoorwaarden.
Is beide punten het geval, dus wacht je al 5 weken en voldoe je aan de zogenoemde ''eisen''? Dan hoor ik het graag! En anders krijg je binnenkort een e-mail met de details. Veel plezier er vast mee!
Hi Jacob,
Mijn beide adressen zijn gelijk.
Ik denk dat mijn pakket aan de actievoorwaarden voldoet. Een tabel was best handig geweest.
Blijkbaar zou ik al 3 weken terug een mail ontvangen moeten hebben.
Ja
Hallo @Met Rick. Dank voor jouw reactie. Ik heb je gegevens en abonnement er eens bijgepakt en ben toch bang dat ik je moet teleurstellen. In de actievoorwaarden zie je namelijk terug dat voor het activeren van het gratis tv-pakket digitale TV (met een CI+ module of een Mediabox) vereist is. Kijk ik naar jouw abonnement, dan zie ik enkel KabelTV en dus geen CI+ module of Mediabox terug. Er is dan geen apparatuur om het zenderpakket op te activeren, waardoor je de mail daarover ook niet ontvangen hebt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.