1
Vraag
2
Reageer en help mee
Met Rick

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hollandsnieuwe combivoordeel is niet te activeren

Hi,

 

Ik ben sedert overgestapt van een andere mobiele telecomprovider naar hollandsnieuwe. Ik zou een mail moeten krijgen met combivoordeel van Ziggo. 

Maar ik heb tot nu toe geen e-mail erover ontvangen. 

Via de zoekfunctie kwam ik op https://www.ziggo.nl/hollandsnieuwe/kies-je-pakket uit.

 

Maar als ik een keuze maak, kom ik op https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/gratis-extras/ terecht en krijg ik dit te zien: 

MetRick_0-1633537567820.png

 

Ik heb al geprobeerd om naar de 1200 servicelijn van Ziggo te bellen. Maar de keuzemenu bood geen optie voor dit probleem. En als ik een andere menu kies, werd het gesprek na een lange stilte opeens opgehangen. Dat is op zichzelf natuurlijk niet goed.

 

Kan iemand mij helpen?

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Met Rick
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Bert  schreef:

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


Dank, Ik heb het toegevoegd en wacht het nu maar af.

Gek dat daar dan weer niet om gevraagd of op gewezen wordt bij het registratieformulier van dit forum 🙃

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Met Rick van harte welkom op de Ziggo Community en leuk dat je nu alles onder één dak afneemt. En inderdaad, in principe heb je recht op de extra's. Het is wel goed even te controleren of alles goed staat. Deze punten zijn van belang:

- je krijgt de extra's van Ziggo en de extra data binnen 5 weken nadat al je diensten op één adres actief staan. Dat kan je controleren in je Mijn Ziggo en je persoonlijke Hollandsnieuwe omgeving. Zijn beide adressen identiek?

- je pakket dient hieraan te voldoen, zie de actievoorwaarden. 

Is beide punten het geval, dus wacht je al 5 weken en voldoe je aan de zogenoemde ''eisen''? Dan hoor ik het graag! En anders krijg je binnenkort een e-mail met de details. Veel plezier er vast mee!

Met Rick
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Jacob,

Mijn beide adressen zijn gelijk. 

Ik denk dat mijn pakket aan de actievoorwaarden voldoet. Een tabel was best handig geweest. 

Blijkbaar zou ik al 3 weken terug een mail ontvangen moeten hebben. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Met Rick onderaan de link staat keurig in het paars (links) onder 'actievoorwaarden' waar je pakket aan moet voldoen 🙂 Is dat voor jouw situatie het geval? 

Met Rick
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hallo @Met Rick. Dank voor jouw reactie. Ik heb je gegevens en abonnement er eens bijgepakt en ben toch bang dat ik je moet teleurstellen. In de actievoorwaarden zie je namelijk terug dat voor het activeren van het gratis tv-pakket digitale TV (met een CI+ module of een Mediabox) vereist is. Kijk ik naar jouw abonnement, dan zie ik enkel KabelTV en dus geen CI+ module of Mediabox terug. Er is dan geen apparatuur om het zenderpakket op te activeren, waardoor je de mail daarover ook niet ontvangen hebt. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic