1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
pn-siggo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe zorg ik voor een nieuw Mijn Ziggo account met mijn nieuwe klantnummer?

* Toegevoegd door moderator *

Ben jij ook weer klant geworden bij Ziggo maar heb je nog een Mijn Ziggo account met je óude klantnummer? Klik hieronder op de button om een chat te starten. Vervolgens helpen we je direct verder! 🖱

Origineel bericht
Beste KS, ik ben weer klant bij Ziggo met het 'oude' account.

Nu klopt het klantnummer niet meer, maar kan deze ook niet wijzigen.

Bvd.

Oplossingen

Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

Chat met ons
31 Reacties 31
Meldingen
Aan Uit
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Graag gedaan @MarjolijnV , het account is verwijderd. Wanneer dit geheel is verwerkt in onze systemen kun je je opnieuw registreren met je nieuwe klantnummer en je Mijn Ziggo account en je My Vodafone account daarna weer opnieuw koppelen. 

__JOH

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, wij hebben hetzelfde probleem na ontvangen van een nieuw klantnummer. Kan mijn oude account verwijderd worden? 

__JOH

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels opgelost na kort belletje met de klantenservice!

Waic010

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, zou mijn oude klantnummer ook verwijderd kunnen worden? Ik ben weer terug bij Ziggo met een nieuw klantnummer. Dank alvast.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Goedemorgen @Waic010, welkom hier!

Wat leuk dat je weer terug bent bij Ziggo. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Je kunt nu met je e-mailadres een account registeren voor Mijn Ziggo voor je nieuwe abonnement.

KB89

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia,

Zoals een aantal mensen voor mij zijn geweest met hetzelfde probleem, loop ik ook hier tegen aan. Mijn oude klantnummer (17**) zou ik graag willen laten verwijderen zodat ik met hetzelfde mail adres (het @hotmail.com e-mailadres) weer kan gebruiken voor mijn nieuwe klantnummer (51**). Gegevens staan ik in het privé tekst vakje.

Zou je mij misschien hiermee kunnen helpen aub?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @KB89, welkom hier!

Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld! Het betreffende emailadres is nu alleen nog in gebruik bij My Vodafone. Vanuit My Vodafone kun je nu jouw  nieuwe Ziggo abonnement toevoegen, zodat deze dan gekoppeld is. 

KB89

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel, het is gelukt!

JvdW58

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou ook graag een nieuw account aanmaken met mijn bestaand mailadres. Het oude klantnummer eindigend op 538 mag verwijderd zodat ik een nieuwe kan maken met mijn huidige klantnummer eindigend op 853. Alvast bedankt!

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 306Oplossingen
  • 1382Likes

Bij deze voor je geregeld! @JvdW58 

J-vd-W

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Carlien,

Je bent een topper, dankjewel!

Helaas lukte het gisteren niet via X, later kwam ik deze site tegen.

Doordat dat gisteren niet is gelukt omdat het niet mogelijk zou zijn heb ik gisteren ook een verzoek ingediend om al mijn gegevens te verwijderen (gekoppeld aan het oude klantnummer) omdat men geen andere manier wist. Heeft dit nog gevolgen? Anders mag je dat verzoek wat mij betreft annuleren.

download.png

Ik heb nu in ieder geval een nieuw ziggo account gemaakt met het bestaande mailadres en kan er dus weer in 🙂 Nou kon ik hier op deze site daarna alleen niet meer aanmelden, hij wou deze niet koppelen omdat die andere al bestond.

Maar goed, heb dus hiervoor een nieuwe naam aan moeten maken en met een ander mail adres in moeten loggen. Geen idee of dat nog kwaad kan of dat dit ook gecombineerd/gekoppeld kan worden aan het mailadres van mijn ziggo account.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@J-vd-W goed dat je zelf al zo ver bent gekomen, top.

Als ik het dus goed begrijp werkt alles weer naar tevredenheid. Waarom het eerst niet lukte: ik vermoed dat het afmelden van al je gegevens in onze systemen niet altijd even snel gaat.

Laat maar even weten waar je nu nog specifiek tegenaan loopt, we staan standby!