* Toegevoegd door moderator *
Origineel bericht
Beste KS, ik ben weer klant bij Ziggo met het 'oude' account.
Nu klopt het klantnummer niet meer, maar kan deze ook niet wijzigen.
Bvd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Graag gedaan @MarjolijnV , het account is verwijderd. Wanneer dit geheel is verwerkt in onze systemen kun je je opnieuw registreren met je nieuwe klantnummer en je Mijn Ziggo account en je My Vodafone account daarna weer opnieuw koppelen.
Hoi, wij hebben hetzelfde probleem na ontvangen van een nieuw klantnummer. Kan mijn oude account verwijderd worden?
Inmiddels opgelost na kort belletje met de klantenservice!
Hallo, zou mijn oude klantnummer ook verwijderd kunnen worden? Ik ben weer terug bij Ziggo met een nieuw klantnummer. Dank alvast.
Goedemorgen @Waic010, welkom hier!
Wat leuk dat je weer terug bent bij Ziggo. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Je kunt nu met je e-mailadres een account registeren voor Mijn Ziggo voor je nieuwe abonnement.
Hoi Cecilia,
Zoals een aantal mensen voor mij zijn geweest met hetzelfde probleem, loop ik ook hier tegen aan. Mijn oude klantnummer (17**) zou ik graag willen laten verwijderen zodat ik met hetzelfde mail adres (het @hotmail.com e-mailadres) weer kan gebruiken voor mijn nieuwe klantnummer (51**). Gegevens staan ik in het privé tekst vakje.
Zou je mij misschien hiermee kunnen helpen aub?
Hi @KB89, welkom hier!
Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld! Het betreffende emailadres is nu alleen nog in gebruik bij My Vodafone. Vanuit My Vodafone kun je nu jouw nieuwe Ziggo abonnement toevoegen, zodat deze dan gekoppeld is.
Dankjewel, het is gelukt!
Ik zou ook graag een nieuw account aanmaken met mijn bestaand mailadres. Het oude klantnummer eindigend op 538 mag verwijderd zodat ik een nieuwe kan maken met mijn huidige klantnummer eindigend op 853. Alvast bedankt!
Bij deze voor je geregeld! @JvdW58
Hoi Carlien,
Je bent een topper, dankjewel!
Helaas lukte het gisteren niet via X, later kwam ik deze site tegen.
Doordat dat gisteren niet is gelukt omdat het niet mogelijk zou zijn heb ik gisteren ook een verzoek ingediend om al mijn gegevens te verwijderen (gekoppeld aan het oude klantnummer) omdat men geen andere manier wist. Heeft dit nog gevolgen? Anders mag je dat verzoek wat mij betreft annuleren.
Ik heb nu in ieder geval een nieuw ziggo account gemaakt met het bestaande mailadres en kan er dus weer in 🙂 Nou kon ik hier op deze site daarna alleen niet meer aanmelden, hij wou deze niet koppelen omdat die andere al bestond.
Maar goed, heb dus hiervoor een nieuwe naam aan moeten maken en met een ander mail adres in moeten loggen. Geen idee of dat nog kwaad kan of dat dit ook gecombineerd/gekoppeld kan worden aan het mailadres van mijn ziggo account.
@J-vd-W goed dat je zelf al zo ver bent gekomen, top.
Als ik het dus goed begrijp werkt alles weer naar tevredenheid. Waarom het eerst niet lukte: ik vermoed dat het afmelden van al je gegevens in onze systemen niet altijd even snel gaat.
Laat maar even weten waar je nu nog specifiek tegenaan loopt, we staan standby!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.