@Jeff
Het gaat niet mij niet om gelijk halen. Door dingen uit te proberen heb ik ditzelfde probleem ook weten te reproduceren. Deze "Oeps.." krijg ik zowel met IPv4/IPv6 gecombineerd, alsmede met enkel IPv4.
Via bijvoorbeeld een VPN kom ik wel precies op de streamings-pagina waar het allemaal om draait. Op de VPN zit bovendien ook IPv6.
Wat vier keer voor jou gewerkt heeft, wil nog niet zeggen dat het gegarandeerd bij de ander werkt. Zie ook de reactie van vannacht van @Tjerk720422 , waar jouw tip eveneens niet werkte en de meeste baat bij een ander netwerk had.
Het is overigens uitstekend dat je allerlei zaken uitzoekt en uitprobeert, wat voor een aantal mensen zeker helpt.
@Jeff schreef:
@AoxoMoxoA [...KNIP...]
Hoe verklaar je dat ik, die het probleem ook ervaar, gewoon via mijn IPv4 only VLAN op dezelfde Ziggo aansluiting geen problemen ervaar?
Daar heb ik zo direct geen verklaring voor en dat hoeft ook niet. Browsercache legen, cookies verwijderen , andere browser, ander apparaat, helpt in aantal gevallen ook, maar lang niet altijd. Als het allemaal zo eenvoudig was, dan was het zeer waarschijnlijk al door Ziggo opgelost. Ik het heb het daarom ook over de meest succesvolle workaround.