CornelisW

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoe zeg ik Viaplay op via Mijn Ziggo?

Hoe kan je Viaplay van Ziggo opzeggen. Als ik dat via  "mijnziggo" wil doen gaat dat niet. Bij 'beheren streamingdiensten' krijg ik telkens een wit scherm. Ook telefonisch kan (wil?)  Ziggo mij niet helpen. Wie heeft er een oplossing? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Update 02-02-2023: Op dit moment is er een storing waardoor bepaalde klanten een wit scherm of foutmelding te zien krijgen bij stap 4 van onderstaande stappenplan. Probeer in dat geval over te schakelen naar een mobiele (4G/5G) verbinding in de Mijn Ziggo app.

Mod edit: 

Heb je Viaplay via Ziggo afgesloten en wil je het graag opzeggen? Volg dan de onderstaande 5 stappen. Heb je het Viaplay abonnement bij Viaplay zelf afgesloten? Ga dan naar: https://help.viaplay.com/nl/een-abonnement-annuleren/

  1. Open de Mijn Ziggo App of ga naar ziggo.nl/mijnziggo en log in
  2. Druk op [Producten]
  3. Selecteer het tabblad [Televisie]
  4. Klik op [Streamingsdiensten beheren]
  5. Selecteer het tabblad [MIJN ABONNEMENTEN]
  6. Klik op Viaplay en klik op de knop [Abonnement opzeggen]

@Bert heeft in een ander topic handige afbeeldingen toegevoegd. Waarvoor dank! Dus deze heb ik even geleend 😉


Sander_0-1668520973016.png

 

 

Na klik op Diensten beheren op Mijn Abonnementen klikken:

 

Sander_1-1668520973080.png

 

 

Dan op Viaplay klikken:

 

Sander_2-1668520973229.png

 

 

 

 

 

 

Origineel bericht:

@CornelisW Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's. Zij zorgen ervoor dat Viaplay z.s.m. voor jou wordt opgezegd zoals verzocht. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Mike2022

Level 1
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gelukt, uiteindelijk via deze 4 stappen:

  1. Mijn Ziggo app
  2. Producten
  3. Streamingsdiensten beheren
  4. Mijn abonnementen
59 Reacties 59
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Daar kan een moderator je wellicht mee helpen. Zij komen op werkdagen ma-vr langs de topics.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @CornelisW en een warm welkom op de Community,

Wat onzettend balen dat het niet wil lukken om Viaplay op te zeggen! Dit hoort normaliter gewoon te lukken via het Mijn Ziggo account. Ik begrijp uit jouw bericht dat je onder "Beheren streamingdiensten" telkens een wit scherm te zien krijgt en dus niet in staat bent om de dienst op te kunnen zeggen. Heb je ook getest of dit probleem zich voordoet in een andere internetbrowser? Ik heb jouw vraag in iedergeval alvast even intern neergelegd bij de specialisten die hierover meer kunnen zeggen. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het weten onder dit topic. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Update 02-02-2023: Op dit moment is er een storing waardoor bepaalde klanten een wit scherm of foutmelding te zien krijgen bij stap 4 van onderstaande stappenplan. Probeer in dat geval over te schakelen naar een mobiele (4G/5G) verbinding in de Mijn Ziggo app.

Mod edit: 

Heb je Viaplay via Ziggo afgesloten en wil je het graag opzeggen? Volg dan de onderstaande 5 stappen. Heb je het Viaplay abonnement bij Viaplay zelf afgesloten? Ga dan naar: https://help.viaplay.com/nl/een-abonnement-annuleren/

  1. Open de Mijn Ziggo App of ga naar ziggo.nl/mijnziggo en log in
  2. Druk op [Producten]
  3. Selecteer het tabblad [Televisie]
  4. Klik op [Streamingsdiensten beheren]
  5. Selecteer het tabblad [MIJN ABONNEMENTEN]
  6. Klik op Viaplay en klik op de knop [Abonnement opzeggen]

@Bert heeft in een ander topic handige afbeeldingen toegevoegd. Waarvoor dank! Dus deze heb ik even geleend 😉


Sander_0-1668520973016.png

 

 

Na klik op Diensten beheren op Mijn Abonnementen klikken:

 

Sander_1-1668520973080.png

 

 

Dan op Viaplay klikken:

 

Sander_2-1668520973229.png

 

 

 

 

 

 

Origineel bericht:

@CornelisW Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's. Zij zorgen ervoor dat Viaplay z.s.m. voor jou wordt opgezegd zoals verzocht. 

CornelisW
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Top, dank je wel. Ik schakel over naar de BBC. Dat commentaar bij Viaplay...... een schande. En dan die Amber erbij... die heeft net zoveel verstand van F1 als ik van Chinees. De taal dan wel te verstaan, opeten gaat mij prima af.. Dus is geen kritiek op Ziggo, maar het is puur de zouteloze zooi van Viaplay waarom ik het opzeg. . 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@CornelisW Heel graag gedaan! Chinees gaat er bij mij ook wel in. 😉 Jammer dat je niet tevreden bent over Viaplay. We zorgen voor de verder opzegging. Laat het gerust weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen. 
Nog een fijne dag gewenst! 

corzelf

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gelt dit OOK voor mij?

corzelf

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OOK ik wil viaplay opzeggen

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @corzelf in eerste instantie is Viaplay alleen op te zeggen via Mijn Ziggo. Mocht je daar tegen problemen aanlopen help ik je natuurlijk alsnog heel graag! 

corzelf

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo

ik wil opzeggen binnen de gestelde termijn 

Reden op mijn televisie kan ik GEEN films kijken , er is alleen een constante herhaling wat men zou kunnen met viaplay

mijn opzeggeing is gisteren aangenomen , echter zit ik WEL een maand aan vast (stelt men )

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Dank voor je toelichting. Bedoel jij dan op kanaal 200? Kanaal 200 is enkel gereserveerd voor F1. Films op Viaplay kun je bekijken op de app. Deze komt morgen beschikbaar op onze Mediabox Next 🙂

Mike2022

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan ook niet annuleren cq opzeggen, via mijnziggo. Er staat niet eens vermeld dat ik het zenderpakket heb! 17 maart afgesloten.

Mike2022

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gelukt, uiteindelijk via deze 4 stappen:

  1. Mijn Ziggo app
  2. Producten
  3. Streamingsdiensten beheren
  4. Mijn abonnementen
Bruce2018

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem en kom niet verder, ik wil graag mijn Viaplay proef abonnement op tijd opzeggen vandaar!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1325Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

He @Bruce2018 altijd goed om op tijd het op te zeggen! Heb je dit geprobeerd via de Mijn Ziggo app? 

Bruce2018

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja maar iedere dag krijg ik een witscherm met de teks dat er iets mis is gegaan

 

Bruce2018

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja maar via mijn streamingdienst beheren levert dit alleen maar dezelfde foutmelding op

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

En heb je het ook al eens via; https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare getest? 😄

Peter_64

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mij lukt het ook niet om op te zeggen.

Zodra je op "Diensten Beheren" klikt gaat het mis. Zowel met Chrome als Firefox.

 

Ziggo 1.JPG

Krijg dan onderstaande melding. Dit is al maanden zo!

Ziggo 2.JPG

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Wat balen, @Peter_64. Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik ontvang hier graag een reactie op zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt. 

Uitgelicht topic