Update 02-02-2023: Op dit moment is er een storing waardoor bepaalde klanten een wit scherm of foutmelding te zien krijgen bij stap 4 van onderstaande stappenplan. Probeer in dat geval over te schakelen naar een mobiele (4G/5G) verbinding in de Mijn Ziggo app.
Mod edit:
Heb je Viaplay via Ziggo afgesloten en wil je het graag opzeggen? Volg dan de onderstaande 5 stappen. Heb je het Viaplay abonnement bij Viaplay zelf afgesloten? Ga dan naar: https://help.viaplay.com/nl/een-abonnement-annuleren/
- Open de Mijn Ziggo App of ga naar ziggo.nl/mijnziggo en log in
- Druk op [Producten]
- Selecteer het tabblad [Televisie]
- Klik op [Streamingsdiensten beheren]
- Selecteer het tabblad [MIJN ABONNEMENTEN]
- Klik op Viaplay en klik op de knop [Abonnement opzeggen]
@Bert heeft in een ander topic handige afbeeldingen toegevoegd. Waarvoor dank! Dus deze heb ik even geleend 😉
Na klik op Diensten beheren op Mijn Abonnementen klikken:
Dan op Viaplay klikken:
Origineel bericht:
@CornelisW Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's. Zij zorgen ervoor dat Viaplay z.s.m. voor jou wordt opgezegd zoals verzocht.