1
Vraag
2
Reacties
KBHvt

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 10Likes

Hoe wijzig of verander ik het serienummer van mijn nieuwe Mediabox XL in mijn account

Heb onlangs een nieuwe Mediabox XL ontvangen/geïnstalleerd maar in MijnZiggo account staat nog mijn oude Mediabox XL serienummer vermeld, hoe kan ik dit wijzigen of gebeurt dit automatisch na verloop van tijd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @KBHvt, goedemorgen!

Je hoeft hier zelf helemaal niets voor te doen! Zoals @anoniemforum al aangeeft is dit binnen 48 uur verwerkt in Mijn Ziggo nadat je de nieuwe Mediabox XL hebt aangesloten. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zie dat de nieuwe Mediabox XL actief staat en ook het juiste serienummer inmiddels in Mijn Ziggo staat vermeld. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

na het aansluiten van een vervangende mediabox xl kan het nog 48 uur duren voor dat het verwerkt wordt in de administratie systemen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @KBHvt, goedemorgen!

Je hoeft hier zelf helemaal niets voor te doen! Zoals @anoniemforum al aangeeft is dit binnen 48 uur verwerkt in Mijn Ziggo nadat je de nieuwe Mediabox XL hebt aangesloten. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zie dat de nieuwe Mediabox XL actief staat en ook het juiste serienummer inmiddels in Mijn Ziggo staat vermeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic