Beste,
Ik wil graag alleen internet, en dus mijn TV opzeggen aangezien ik die nooit heb gebruikt.
Dit lukt mij niet via de site omdat ik daar alleen andere TV paketten kan kiezen..
Hoe doe ik dit?
Dank en groet,
Nicholas
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dank je wel! duidelijk.
@Cecilia Wil je bekijken of ik ook kan overstappen naar een andere variant gezien de looptijd van mijn huidige contract.
ik wil dan mijn huidige Complete abonnement wijzigen naar Start XXL zonder Go, ofwel die 52,- per maand.
Als dat inderdaad mogelijk is, mag je dat voor mij aanpassen met ingangsdatum 1 april. Ik hou niet zo van halve data ergens midden in een maand, dus daarom op de eerste van de komende maand.
Wil je aub laten weten of dat lukt?
@RoBink ik haak even aan 😉
Je verzoek pakken we op hoor. Dat komt in orde. Check aub je e-mail of het allemaal akkoord is en als er wordt gevraagd de bestelling goed te keuren doe dit dan aub per ommegaande.
Dankje voor het aanvragen!
@Jacob Bedankt voor de reactie en het regelen. Ik heb inderdaad een mail ontvangen met de wijziging. Er staat niets in om het verder te bevestigen, dus ga er vanuit dat het zo in orde is.
alleen jammer dat het ingaat per 2 april in plaats van de gevraagde 1 april, maar die ene dag ga ik verder niet moeilijk over doen.
@RoBink Schreef: Ik heb inderdaad een mail ontvangen met de wijziging. Er staat niets in om het verder te bevestigen.
Dat is vreemd, dat je zonder bevestiging je abonnement kan laten aanpassen. Volgens mij is Ziggo zelfs verplicht om een bevestiging van de klant te hebben, voordat het abonnement aangepast mag worden.
Hoe zit dat @Jacob ?
Klopt helemaal wat @Jeff zegt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.