1
Vraag
2
Reageer en help mee
nicholas_

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe wijzig ik mijn abonnement naar Internet Only?

Beste,

Ik wil graag alleen internet, en dus mijn TV opzeggen aangezien ik die nooit heb gebruikt.

Dit lukt mij niet via de site omdat ik daar alleen andere TV paketten kan kiezen..

Hoe doe ik dit?

Dank en groet,

Nicholas


Eén of meer diensten van Ziggo opzeggen?

Wil jij je digitale TV, internet of telefonie van Ziggo opzeggen? Dat kan alléén via onze klantenservice. Neem contact met ons op via de chat, dan is het zo geregeld.

 

 

26 Reacties 26
Steefb

Level 20
  • 15961Posts
  • 3000Oplossingen
  • 7338Likes

Alleen Internet – Vergelijk Internet Only Pakketten | Ziggo

 

Kabel TV is niet op te zeggen, dit kan ziggo niet stopzetten .

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75667Posts
  • 5170Oplossingen
  • 22191Likes

Dat kun je niet zelf.

Een Ziggo moderator kan dat voor je in orde maken.

Wil je wel gebruik kunnen maken van Ziggo Go app / Ziggo Go TV of niet?

Dat scheelt € 6,50 per maand.

Met een TV op de kabel blijven de vrije zenders te zien.

 

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4256Posts
  • 346Oplossingen
  • 1717Likes

@nicholas_ welkom op de Ziggo Community, leuk dat je het even komt vragen.

 

En zeker, wij willen dit voor je regelen. Bedoel je dan wel dat je je huidige internet variant wil behouden? Dus alleen het tv-deel verwijderen?

Wil je daarnaast je adres aanvullen in je profiel (dat is privé) via deze weg? Dan kan ik voor je aan de slag!


 

nicholas_
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks!

ja behouden zo van internet. Alle tv mag eraf.

heb adres aangevuld

groet

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4256Posts
  • 346Oplossingen
  • 1717Likes

@nicholas_ helemaal prima. Dit maak ik voor je in orde. De e-mail die zo komt kan je dan goedkeuren, dan is alles weer rond.

Een mooie dag gewenst! 

nicholas_
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jacob, ik heb geen email ontvangen.

groet

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1163Posts
  • 119Oplossingen
  • 567Likes

Goedemorgen @nicholas_ wat teleurstellend dat jij tevergeefs hebt gewacht op de e-mail! Ik zie dat deze inderdaad niet verstuurd is en ook  (nog) niet is aangemaakt door het systeem. Ik heb voor je gecheckt of de wijziging van je abonnement wel is doorgevoerd en dat is gelukkig gebeurd, deze wijziging kun je ook terugvinden in je Mijn Ziggo account. 

benjamin-breda

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil bij ZIGGO blijven, maar ik wil mijn TV-abonnement opzeggen (ik kijk nooit meer tv) en ik wil alleen internet (only) behouden. Hoe kan ik dit regelen? 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 446Posts
  • 39Oplossingen
  • 194Likes

Dag @benjamin-breda  en welkom op de Ziggo Community! Als het tv aanbod eraf kan, kan dat je ook weer mooi besparen. Als je je eigen topic kan starten en je privé gegevens kan vermelden op je account, leggen wij het abonnement voor je onder de loep. 

benjamin-breda

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor he reactie. op zich begrijp ik mij abonnement best goed, alleen kan ik nergens op de site vinden hoe ik die kan aanpassen ... wat voor "privé gegevens" hebben jullie nodig? dank 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8081Posts
  • 2398Oplossingen
  • 3937Likes

Hi @benjamin-breda 
We kijken graag even met je mee naar de mogelijkheden om het TV gedeelte van je abonnement op te zeggen. Als je de informatie invult op deze pagina, welke alleen zichtbaar is voor ons als moderator, dan neem ik een kijkje achter de schermen.

benjamin-breda

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Cecilia, de info is ingevuld.  Hopelijk lukt het snel en zonder te veel moeite vanuit jullie kant en zonder te veel delen van privé informatie vanuit mijn kant, om mijn TV abonnement op te zeggen en alsnog en internet only klant van ZIGGO te blijven. Alvast bedankt voor de moeite. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8081Posts
  • 2398Oplossingen
  • 3937Likes

Hi @benjamin-breda 
Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat je momenteel TV Complete (Mediabox XL) met Internet Complete (500 Mbps) + bellen bij ons afneemt. Hierbij heb je ook 2 eigen smartcards actief staan. Als je dit pakket wijzigt naar een Internet Only variant, dan komen zowel bellen als beide koopsmartcards te vervallen. Deze laatste kunnen we dan niet meer heractiveren. 

Internet Complete wordt niet meer aangeboden in onze nieuwe abonnementen. Als je je abonnement wilt wijzigen naar Internet Only, dan zou je kunnen kiezen voor Internet Start XXL (400 Mbps) of Internet Elite (1000 Mbps). 

Ook hebben we dan nog 2 smaakjes, namelijk mét of zonder toegang tot Ziggo GO. Hieronder een overzicht van de pakketten en prijzen:
Internet Start XXL zonder Ziggo GO: € 52,- per maand
Internet Start XXL mét Ziggo GO:  € 58,50- per maand
Internet Elite zonder Ziggo GO:  € 59,- per maand
Internet Elite mét Ziggo GO:  € 65,50 per maand

Kies je voor Internet Elite, dan zal t.b.v. deze aanpassing ook jouw modem (Connectbox) omgeruild worden naar een docsis 3.1 modem, namelijk het Sagemcom modem. 

Laat vooral weten of je het pakket wilt aanpassen en naar welk pakket jouw voorkeur dan uitgaat, dan maak ik dit graag voor je in orde.

benjamin-breda

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk bedankt voor de info. alvorens ik een besluit neem, nog een vraagje: wat zijn de koopsmartcards? waar heb ik ze voor nodig? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8081Posts
  • 2398Oplossingen
  • 3937Likes

@benjamin-breda Dat zijn smartcards die je in het verleden (voor de fusie van Ziggo en UPC) hebt aangeschaft en gebruikt in een eigen ontvanger zoals een CI+ module of mediabox. Deze staan actief en hier betaal je verder geen extra maandelijkse kosten voor. Het kan zijn dat je ze op dit moment wellicht niet meer gebruikt, maar deze worden dus wel gedeactiveerd bij een aanpassing naar Internet Only waardoor ik je hiervan wel op de hoogte wilde stellen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan 🙂 

benjamin-breda

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel erg bedankt voor de informatie. 

Graag zou ik mijn huidige abonnement naar "Internet Elite zonder Ziggo GO:  € 59,- per maand" willen aanpassen.

P.S. werkt dan deze snelheid ook voor de stopcontact wifiboosters (de oude versie)?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8081Posts
  • 2398Oplossingen
  • 3937Likes

@benjamin-breda Ik heb de aanpassing voor je doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂

De SmartWifi 5 pods bedoel je dan? Deze hebben een maximale doorvoersnelheid via LAN/bedraad tot 1000 Mbit/s. De theoretische doorvoersnelheid via wifi ligt wel iets lager, via de 2.4 Ghz zal dit rond de 450 Mbps liggen. Via de 5Ghz verbinding ligt dit uiteraard weer hoger.

benjamin-breda

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik bedoelde dit (zie pic)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8081Posts
  • 2398Oplossingen
  • 3937Likes

Ah, de Wifibooster via het stopcontact van Comtrend. Voor deze geldt hetzelfde als in mijn vorige berichtje 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic