Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen naar de 1e van de maand, Kunnen jullie dit voor mij wijzigen?
Heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.
Gelukkig kunnen mijn collega's dit voor je in orde maken @avanhien , de klantenservice hebben dit voor je gewijzigd naar de 27ste. Houd er rekening mee dat de eerstvolgende factuur nog op de huidige datum afgeschreven zal worden, de factuur daarna op de door jou gewenste datum. Ik wens je nog een prachtige maandag toe!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@avanhien schreef:Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen naar de 1e van de maand, Kunnen jullie dit voor mij wijzigen?
Heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel.
Hallo,
Als ik zo naar uw avatar kijk, dan heeft u uw postcode en/of huisnummer niet ingevuld ( of heeft u dat in ''Persoonlijke opmerkingen" gezet ? ).
Er staat namelijk geen vinkje () bij.
Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Wacht u totdat een Ziggo mod hier verschijnt, zodra deze uw vraag behandelt zal hij/zij zich hier melden.
@Pasi het staat onder persoonlijke opmerkingen
@Pasi Is een BUG in de SW dat vinkje komt er alleen als er ook maar enig karakter in het juiste veld staat. het kijkt niet naar de andere prive velden.
Al zet je maar een puntje in dat veld, Er komt toch een vinkje te staan. Niet handig bedacht dus.
@avanhien schreef:...het staat onder persoonlijke opmerkingen
Prima ! Vandaar dat er geen vinkje bij uw avatar staat.
Ps1. u zou uw postcode en huisnummer natuurlijk ook in de daarvoor bestemde velden in uw forum profiel kunnen zetten. Dan krijgt u ook niet meer van die 'lastige' opmerkingen 😉.
@jan_Doedel: ik zou het geen bug noemen, het is tenslotte een ander veld waar de gegevens in staan !
Hi @avanhien ik heb vandaag bekeken wat er mogelijk is, maar het lukt niet om de incassodatum te wijzigen naar de eerste van de maand. Wel kan ik deze verplaatsen naar het vroegst mogelijke moment en dat is rond de 13e van de maand. Kan ik dit voor je in orde maken of wil je dat ik naar een andere mogelijke datum kijk, dan hoor ik dat graag van je!
@Judith zou jij het kunnen wijzigen naar een zo laat mogelijke datum aan het eind van de maand, bv de 27e
Gelukkig kunnen mijn collega's dit voor je in orde maken @avanhien , de klantenservice hebben dit voor je gewijzigd naar de 27ste. Houd er rekening mee dat de eerstvolgende factuur nog op de huidige datum afgeschreven zal worden, de factuur daarna op de door jou gewenste datum. Ik wens je nog een prachtige maandag toe!
@Judith bedankt voor je hulp en snelle reactie😀
Ik zou dat ook graag willen laten aanpassen naar de laatste dag van de maand 30e of anders zo laat als mogelijk
Goedemorgen @Eddi!
Ik heb de incassodatum voor je aangepast naar rond de 27e van de maand. Helaas kan het niet later 🙂
Hartelijk dank ik ben hier al aardig mee geholpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.