Vraag
Reacties
Oplossing
avanhien
Level 7

Hoe wijzig ik de incassodatum?

Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen naar de 1e van de maand, Kunnen jullie dit voor mij wijzigen?

Heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel.

Oplossingen

Wil jij graag je incassodatum wijzigen?

Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Gelukkig kunnen mijn collega's dit voor je in orde maken @avanhien , de klantenservice hebben dit voor je gewijzigd naar de 27ste. Houd er rekening mee dat de eerstvolgende factuur nog op de huidige datum afgeschreven zal worden, de factuur daarna op de door jou gewenste datum.  Ik wens je nog een prachtige maandag toe! 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Pasi
Level 19

@avanhien  schreef:

Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen naar de 1e van de maand, Kunnen jullie dit voor mij wijzigen?

Heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel.


Hallo,

Als ik zo naar uw avatar kijk, dan heeft u uw postcode en/of huisnummer niet ingevuld ( of heeft u dat in ''Persoonlijke opmerkingen" gezet ? ).
Avatar.png

 

Er staat namelijk geen vinkje (1.png) bij.


Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.


Wacht u totdat een Ziggo mod hier verschijnt, zodra deze uw vraag behandelt zal hij/zij zich hier melden.

 

 

0 Kudos
avanhien
Level 7
Topicstarter

@Pasi het staat onder persoonlijke opmerkingen

jan_Doedel
Level 9

@Pasi Is een BUG in de SW dat vinkje komt er alleen als er ook maar enig karakter in het juiste veld staat. het kijkt niet naar de andere prive velden.

Al zet je maar een puntje in dat veld, Er komt toch een vinkje te staan. Niet handig bedacht dus.

0 Kudos
Pasi
Level 19

@avanhien  schreef:

...het staat onder persoonlijke opmerkingen


Prima ! Vandaar dat er geen vinkje bij uw avatar staat.


Ps1. u zou uw postcode en huisnummer natuurlijk ook in de daarvoor bestemde velden in uw forum profiel kunnen zetten. Dan krijgt u ook niet meer van die 'lastige' opmerkingen 😉.

 

 

@jan_Doedel: ik zou het geen bug noemen, het is tenslotte een ander veld waar de gegevens in staan !

 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @avanhien ik heb vandaag bekeken wat er mogelijk is, maar het lukt niet om de incassodatum te wijzigen naar de eerste van de maand. Wel kan ik deze verplaatsen naar het vroegst mogelijke moment en dat is rond de 13e van de maand. Kan ik dit voor je in orde maken of wil je dat ik naar een andere mogelijke datum kijk, dan hoor ik dat graag van je! 

avanhien
Level 7
Topicstarter

@Judith zou jij het kunnen wijzigen naar een zo laat mogelijke datum aan het eind van de maand, bv de 27e

 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Gelukkig kunnen mijn collega's dit voor je in orde maken @avanhien , de klantenservice hebben dit voor je gewijzigd naar de 27ste. Houd er rekening mee dat de eerstvolgende factuur nog op de huidige datum afgeschreven zal worden, de factuur daarna op de door jou gewenste datum.  Ik wens je nog een prachtige maandag toe! 

avanhien
Level 7
Topicstarter

@Judith bedankt voor je hulp en snelle reactie😀

0 Kudos
Eddi
Level 1

Ik zou dat ook graag willen laten aanpassen naar de laatste dag van de maand 30e of anders zo laat als mogelijk

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Eddi

Ik heb de incassodatum voor je aangepast naar rond de 27e van de maand. Helaas kan het niet later 🙂 

0 Kudos
Eddi
Level 1

Hartelijk dank ik ben hier al aardig mee geholpen.