Ik zou graag de betaaldatum willen verschuiven naar de 26e of 27e van de maand. Kan dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.
Hi!
Het is natuurlijk erg belangrijk dat de datum voor incasso van de abonnementsgelden ook voor jou past!
Belangrijke punten:
De collega's van de klantenservice zitten voor je klaar om deze aanpassing in orde te maken. Geef via chat aan welke incassodatum jouw voorkeur heeft dan wordt er samen gekeken naar de mogelijkheden.
* Moderator edit *
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Top Bert
Hi!
Het is natuurlijk erg belangrijk dat de datum voor incasso van de abonnementsgelden ook voor jou past!
Belangrijke punten:
De collega's van de klantenservice zitten voor je klaar om deze aanpassing in orde te maken. Geef via chat aan welke incassodatum jouw voorkeur heeft dan wordt er samen gekeken naar de mogelijkheden.
* Moderator edit *
Top! Hartelijk dank!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.