Lini
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe vraag ik een Mediabox Next aan?

Mijn huidige abonnement is een verouderd Alles-in-1 abonnement ‘’Internet Max en TV Max’’ met Ziggo bellen en een Mediabox XL.

 

Zelf aanpassen gaat niet in MijnZiggo.

 

Wij willen graag ‘’Alles-in-1 Max’’ met Ziggo bellen en een Mediabox Next.

 

Met vriendelijke groet,

Lini

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4435Posts
  • 450Oplossingen
  • 1240Likes

Top! 🙂 Ik ben erin gedoken voor je en ik kan zonder problemen je abonnement aanpassen. Er zijn een aantal voorwaarden voordat ik je abonnement aan kan passen die ik graag met je doorneem namelijk: 

- Je nieuwe abonnementskosten gaan met € 0,50 omhoog
- Je betaald eenmalige kosten twv € 19,95 voor het administratief omzetten en vervangen van de apparatuur
- Je gaat een nieuw jaarcontract aan. 

Ik hoor graag van jou of je hier akkoord mee gaat zodat je pakket kan worden omgezet. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.
Expert
Expert
  • 8818Posts
  • 379Oplossingen
  • 2256Likes

Daarvoor zal je naar een Vodafone Ziggo winkel moeten, bellen met de helpdesk of mogelijk even de reactie van een moderator afwachten.

krijg je de optie Max met Next niet te zijn bij abonnement aanpassen?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4435Posts
  • 450Oplossingen
  • 1240Likes

Hey @Lini en welkom hier! 

Wat rot om te lezen dat het aanpassen van je abonnement niet lukt via je Mijn Ziggo account. In dit geval kan het zeker handig zijn om te bellen of chatten zodat je het direct in een gesprek kunt bespreken en het in orde wordt gemaakt. 

Als je wilt dat wij via deze weg je abonnement onder de loep nemen, voeg dat je postcode en huisnummer toe in je profiel en laat het hier weten zodra dit is gedaan. 

Lini
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Mariska,

Profiel is aangepast

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4435Posts
  • 450Oplossingen
  • 1240Likes

Top! 🙂 Ik ben erin gedoken voor je en ik kan zonder problemen je abonnement aanpassen. Er zijn een aantal voorwaarden voordat ik je abonnement aan kan passen die ik graag met je doorneem namelijk: 

- Je nieuwe abonnementskosten gaan met € 0,50 omhoog
- Je betaald eenmalige kosten twv € 19,95 voor het administratief omzetten en vervangen van de apparatuur
- Je gaat een nieuw jaarcontract aan. 

Ik hoor graag van jou of je hier akkoord mee gaat zodat je pakket kan worden omgezet. 

Bekijk in context

Lini
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Akkoord!

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4435Posts
  • 450Oplossingen
  • 1240Likes

Top! Bij deze is het voor je aangepast, je krijgt binnen nu en 1 uur een bevestiging van de wijziging per mail 🙂

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo