1
Vraag
2
Reacties
Lini

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe vraag ik een Mediabox Next aan?

Mijn huidige abonnement is een verouderd Alles-in-1 abonnement ‘’Internet Max en TV Max’’ met Ziggo bellen en een Mediabox XL.

 

Zelf aanpassen gaat niet in MijnZiggo.

 

Wij willen graag ‘’Alles-in-1 Max’’ met Ziggo bellen en een Mediabox Next.

 

Met vriendelijke groet,

Lini

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Top! 🙂 Ik ben erin gedoken voor je en ik kan zonder problemen je abonnement aanpassen. Er zijn een aantal voorwaarden voordat ik je abonnement aan kan passen die ik graag met je doorneem namelijk: 

- Je nieuwe abonnementskosten gaan met € 0,50 omhoog
- Je betaald eenmalige kosten twv € 19,95 voor het administratief omzetten en vervangen van de apparatuur
- Je gaat een nieuw jaarcontract aan. 

Ik hoor graag van jou of je hier akkoord mee gaat zodat je pakket kan worden omgezet. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Daarvoor zal je naar een Vodafone Ziggo winkel moeten, bellen met de helpdesk of mogelijk even de reactie van een moderator afwachten.

krijg je de optie Max met Next niet te zijn bij abonnement aanpassen?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Lini en welkom hier! 

Wat rot om te lezen dat het aanpassen van je abonnement niet lukt via je Mijn Ziggo account. In dit geval kan het zeker handig zijn om te bellen of chatten zodat je het direct in een gesprek kunt bespreken en het in orde wordt gemaakt. 

Als je wilt dat wij via deze weg je abonnement onder de loep nemen, voeg dat je postcode en huisnummer toe in je profiel en laat het hier weten zodra dit is gedaan. 

Lini
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Mariska,

Profiel is aangepast

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Top! 🙂 Ik ben erin gedoken voor je en ik kan zonder problemen je abonnement aanpassen. Er zijn een aantal voorwaarden voordat ik je abonnement aan kan passen die ik graag met je doorneem namelijk: 

- Je nieuwe abonnementskosten gaan met € 0,50 omhoog
- Je betaald eenmalige kosten twv € 19,95 voor het administratief omzetten en vervangen van de apparatuur
- Je gaat een nieuw jaarcontract aan. 

Ik hoor graag van jou of je hier akkoord mee gaat zodat je pakket kan worden omgezet. 

Lini
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Akkoord!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Top! Bij deze is het voor je aangepast, je krijgt binnen nu en 1 uur een bevestiging van de wijziging per mail 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic