Vraag
Reacties
peetje92
Level 1

Hoe vraag ik SkyShowtime aan i.c.m. HollandsNieuwe?

Hi,

 

Ik ben nieuw bij Ziggo en Hollands Nieuwe. Een van de voordelen was een extra pakket. Ik wil daarvoor graag SkyShowtime. Nou was mij verteld dat ik binnen een week na activatie een mail zou krijgen om dat te activeren. Nou zijn we bijna 2 weken verder en heb ik nog geen mail gekregen.

 

Als ik online inlog bij ziggo zie ik dit staan:

 

Goed dat je Ziggo internet en hollandsnieuwe combineert

Dit zijn je volop extra voordelen:

 

  • Gratis combi-tegoed. Dat is extra veel MB, minuten of sms’jes voor hetzelfde geld.
  • Kies een gratis tv-pakket                                                        Kiezen

Het combi-tegoed was dezelfde dag al in orde. Als ik op kiezen klik om het tv-pakket te kiezen krijg ik dit bericht:

 

Er zijn geen keuzes mogelijk voor een gratis tv-pakket, waarschijnlijk omdat je deze al in je pakket hebt. Bekijk het aanbod van onze gratis pakketten voor meer informatie.

 

Ik heb geen skyshowtime. Hoe krijg ik toch mijn pakket?

 

gr Petra

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
20 Reacties 20
Garihd
Level 18

Zie je helemaal nog geen opties? Je zou moeten kunnen kiezen uit de drie die hier worden genoemd.

https://www.ziggo.nl/hollandsnieuwe/kies-je-pakket

 

Lukt het activeren ook niet via deze pagina?

 

0 Kudos
youriy
Level 17

Welk tv-abonnement heb je?

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @peetje92, welkom bij Ziggo, Hollandsnieuwe, en de Community! 😄

Als je de combinatie van Ziggo en Hollandsnieuwe hebt, dan zou je vrij snel een e-mail moeten krijgen van Ziggo dat je het zenderpakket kan aansluiten. Ik kijk het graag voor je na. Zou je de postcode en je huisnummer in je profiel willen zetten? Alleen medewerkers van Ziggo hebben inzage in deze informatie.

0 Kudos
peetje92
Level 1
Topicstarter

Ik heb het in mijn profiel gezet.

0 Kudos
peetje92
Level 1
Topicstarter

nee, helaas niet. Via die pagina word ik geleid naar het bericht:

 

Er zijn geen keuzes mogelijk voor een gratis tv-pakket, waarschijnlijk omdat je deze al in je pakket hebt. Bekijk het aanbod van onze gratis pakketten voor meer informatie.

0 Kudos
Jeff
Level 9

@peetje92 Zou je de vraag van @youriy nog kunnen beantwoorden voor de volledigheid?

0 Kudos
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel @peetje92,

Ik zie dat het Ziggo abonnement verder in orde is. Verder is het wel belangrijk dat je een abonnement hebt bij Hollandsnieuwe waarbij je vaste maandelijkse kosten hebt vanaf €7,- per maand, volgens de actievoorwaarden. Met Prepaid kom je hier dus helaas niet mee in aanmerking.
 
-Heb je wel een vast Hollandsnieuwe abonnement? Zet dan ook het betreffende 06-nummer in je profiel en laat opnieuw een berichtje achter in deze topic. Dan kijk ik voor je verder. 
-Heb je geen abonnement waarmee je in aanmerking komt? Dan is de melding in je Mijn Ziggo account hierover helaas niet terecht. In dat geval maak ik hier een melding van en bied ik je mijn excuses aan.

 

0 Kudos
peetje92
Level 1
Topicstarter

Ik heb telefonisch tegelijk met Ziggo een Hollands Nieuwe abbonement afgesloten. Ik heb gewoon een maandelijks abonnement van meer dan 7 euro

0 Kudos
peetje92
Level 1
Topicstarter

Ik wist niet zeker waar ik mijn telefoonnummer moest neerzetten maar ik heb het ergens ingevuld

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Ah top @peetje92, dankjewel! Wil je eens controleren of het Hollands Nieuwe abonnement op hetzelfde adres staat als je Ziggo abonnement?

0 Kudos
peetje92
Level 1
Topicstarter

Ja, op mijn contract staat hetzelfde adres

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt @peetje92! Op welke datum is het abonnement van HN ingegaan? Daarmee bedoel ik niet wanneer het abonnement is besteld, maar sinds wanneer je er daadwerkelijk gebruik van maakt. Dan zet ik het door naar de juiste afdeling zodat het wordt opgelost. 

0 Kudos
peetje92
Level 1
Topicstarter

Voor ik Ziggo had was hollands nieuwe geactiveerd. op 7 februari

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Duidelijk, @peetje92. Het kan tot vijf weken duren voor je de mail ontvangt om het gratis zenderpakket te activeren. Hou voor de zekerheid ook je spam map in de de gaten, Ik moet voor nu dus nog een beroep doen op je geduld. 

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @peetje92 , we zijn ruime tijd verder en ik zie dat het nog steeds niet werkt. Heb je de e-mail inmiddels ontvangen? (mogelijk in de spam). Zo niet: ik heb je een privé bericht gestuurd. Wil je de gevraagde informatie privé naar mij doorsturen? Dan ga ik er voor je achteraan! 

0 Kudos
peetje92
Level 1
Topicstarter

Ik heb idd nog steeds niets ontvangen. Ik heb gereageerd op je bericht in de inbox. Alle gegevens zijn nog steeds niet veranderd.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor de informatie @peetje92 

Ik heb het intern doorgezet naar de juiste afdeling. We houden vanuit onze positie een oogje in het zijl, en informeren je zodra we een update hebben.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @peetje92 - het spijt me dat je zo lang moet wachten. Ondertussen heb ik dit intern nogmaals onder de aandacht gebracht, ik zie namelijk dat het nog steeds niet juist geactiveerd staat bij je. Als ik nieuws heb zal ik het direct middels dit topic aan je laten weten.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @peetje92 
Even een update vanaf deze kant. Nadat het intern opnieuw onder de aandacht is gebracht, is het gratis tv-pakket geactiveerd. Je hebt hier een e-mail over ontvangen en zelfs al een keuze gemaakt voor SkyShowTime. Veel kijkplezier!

0 Kudos