Hi,
Ik ben nieuw bij Ziggo en Hollands Nieuwe. Een van de voordelen was een extra pakket. Ik wil daarvoor graag SkyShowtime. Nou was mij verteld dat ik binnen een week na activatie een mail zou krijgen om dat te activeren. Nou zijn we bijna 2 weken verder en heb ik nog geen mail gekregen.
Als ik online inlog bij ziggo zie ik dit staan:
Het combi-tegoed was dezelfde dag al in orde. Als ik op kiezen klik om het tv-pakket te kiezen krijg ik dit bericht:
Er zijn geen keuzes mogelijk voor een gratis tv-pakket, waarschijnlijk omdat je deze al in je pakket hebt. Bekijk het aanbod van onze gratis pakketten voor meer informatie.
Ik heb geen skyshowtime. Hoe krijg ik toch mijn pakket?
gr Petra
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zie je helemaal nog geen opties? Je zou moeten kunnen kiezen uit de drie die hier worden genoemd.
https://www.ziggo.nl/hollandsnieuwe/kies-je-pakket
Lukt het activeren ook niet via deze pagina?
Welk tv-abonnement heb je?
Goedemiddag @peetje92, welkom bij Ziggo, Hollandsnieuwe, en de Community! 😄
Als je de combinatie van Ziggo en Hollandsnieuwe hebt, dan zou je vrij snel een e-mail moeten krijgen van Ziggo dat je het zenderpakket kan aansluiten. Ik kijk het graag voor je na. Zou je de postcode en je huisnummer in je profiel willen zetten? Alleen medewerkers van Ziggo hebben inzage in deze informatie.
Ik heb het in mijn profiel gezet.
nee, helaas niet. Via die pagina word ik geleid naar het bericht:
Er zijn geen keuzes mogelijk voor een gratis tv-pakket, waarschijnlijk omdat je deze al in je pakket hebt. Bekijk het aanbod van onze gratis pakketten voor meer informatie.
Dankjewel @peetje92,
Ik zie dat het Ziggo abonnement verder in orde is. Verder is het wel belangrijk dat je een abonnement hebt bij Hollandsnieuwe waarbij je vaste maandelijkse kosten hebt vanaf €7,- per maand, volgens de actievoorwaarden. Met Prepaid kom je hier dus helaas niet mee in aanmerking.
-Heb je wel een vast Hollandsnieuwe abonnement? Zet dan ook het betreffende 06-nummer in je profiel en laat opnieuw een berichtje achter in deze topic. Dan kijk ik voor je verder.
-Heb je geen abonnement waarmee je in aanmerking komt? Dan is de melding in je Mijn Ziggo account hierover helaas niet terecht. In dat geval maak ik hier een melding van en bied ik je mijn excuses aan.
Ik heb telefonisch tegelijk met Ziggo een Hollands Nieuwe abbonement afgesloten. Ik heb gewoon een maandelijks abonnement van meer dan 7 euro
Ik wist niet zeker waar ik mijn telefoonnummer moest neerzetten maar ik heb het ergens ingevuld
Ah top @peetje92, dankjewel! Wil je eens controleren of het Hollands Nieuwe abonnement op hetzelfde adres staat als je Ziggo abonnement?
Ja, op mijn contract staat hetzelfde adres
Bedankt @peetje92! Op welke datum is het abonnement van HN ingegaan? Daarmee bedoel ik niet wanneer het abonnement is besteld, maar sinds wanneer je er daadwerkelijk gebruik van maakt. Dan zet ik het door naar de juiste afdeling zodat het wordt opgelost.
Voor ik Ziggo had was hollands nieuwe geactiveerd. op 7 februari
Duidelijk, @peetje92. Het kan tot vijf weken duren voor je de mail ontvangt om het gratis zenderpakket te activeren. Hou voor de zekerheid ook je spam map in de de gaten, Ik moet voor nu dus nog een beroep doen op je geduld.
Goedemiddag @peetje92 , we zijn ruime tijd verder en ik zie dat het nog steeds niet werkt. Heb je de e-mail inmiddels ontvangen? (mogelijk in de spam). Zo niet: ik heb je een privé bericht gestuurd. Wil je de gevraagde informatie privé naar mij doorsturen? Dan ga ik er voor je achteraan!
Ik heb idd nog steeds niets ontvangen. Ik heb gereageerd op je bericht in de inbox. Alle gegevens zijn nog steeds niet veranderd.
Dank voor de informatie @peetje92
Ik heb het intern doorgezet naar de juiste afdeling. We houden vanuit onze positie een oogje in het zijl, en informeren je zodra we een update hebben.
Hi @peetje92 - het spijt me dat je zo lang moet wachten. Ondertussen heb ik dit intern nogmaals onder de aandacht gebracht, ik zie namelijk dat het nog steeds niet juist geactiveerd staat bij je. Als ik nieuws heb zal ik het direct middels dit topic aan je laten weten.
Hi @peetje92
Even een update vanaf deze kant. Nadat het intern opnieuw onder de aandacht is gebracht, is het gratis tv-pakket geactiveerd. Je hebt hier een e-mail over ontvangen en zelfs al een keuze gemaakt voor SkyShowTime. Veel kijkplezier!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.