Beste (Ziggo) Moderator,
Mijn abo is beeindigd per 14-12-2023 . Om kosten te voorkomen ontvang ik graag een retourdoos met retoursticker(adres) om de apparatuur terug te sturen aan Ziggo.
Bedankt alvast!
rms1
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is gewoon een antwoordnummer beschikbaar en retourlabel kan je altijd zelf uitprinten
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is gewoon een antwoordnummer beschikbaar en retourlabel kan je altijd zelf uitprinten
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
vaak worden die dozen in de week erna verstuurd (dus ergens komende week).
als je toevallig een lege doos hebt kun je alles inderdaad retoursturen naar aangegeven antwoordnummer (gratis)
Beste @Gio2993 en @wewanl,
Bedankt voor de tips.
@ziggoVraag wat te doen met de mini-next decoder?
Vandaag 1 retourdoos ontvangen met het verzoek het modem terug te sturen. Ik heb ook nog een mini-next decoder, maar er staat niets in de brief dat die ook mee mag in de retourdoos. Ik stuur het graag mee terug. Graag een antwoord, bedankt alvast. Mvg, RMS1
als het in die doos erbij past kun je m daarin retoursturen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.