Bijdeze

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe ontkoppel ik mijn ziggo vodafone account

Een goede dag
Ik heb met mijn stomme kop Ziggo en Vodafone gekoppeld.
Nou doen de Ziggo go apps of verschillende apparaten het niet meer gebruiker wachtwoord klopt niet.
Als ik mijn gegevens opvraag staat er dat ik niet bekend ben op mijn adres.
heb al diversen mensen van de Ziggo helpdesk gesproken maar kom geen stap verder.
Daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen ontkoppelen terwijl hier in de topics wordt gezegd dat het wel kan.
Is er hier iemand die weet hoe het wel kan zou wel fijn zijn dat je weer tv kan kijken.
via app in een huis met 4 mensen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Wanneer je beide koppelt moet je voortaan je MyVodafone-inloggegevens gebruiken. Klantenservice kan ze volgens mij wel ontkoppelen voor je.

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Wanneer je beide koppelt moet je voortaan je MyVodafone-inloggegevens gebruiken. Klantenservice kan ze volgens mij wel ontkoppelen voor je.
Bijdeze
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
OonOon bedankt voor je reactie
Ik ga het proberen met mijn Vodafone gegevens.
Maar de klantenservice kan er niks mee gaven ze mij vanavond aan niemand weet hoe je dat moet ontkoppelen.
Ik heb nu 6 mensen gesproken vanaf de chat tot en met de telefoon.
De een zegt Vodafone bellen de ander weet niet eens wat koppelen is.
dus daar werd ik ook niet echt iets wijzer van maar goed ik ga het eens met mijn Vodafone acc proberen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Bijdeze
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Volgens mij kan de klantenservice er ook niets mee.
Heb daar toevallig van de week iemand over gesproken en zei mij letterlijk: als je ze niet hoeft te koppelen, doe het dan aub niet. Het geeft zoveel problemen en veel mensen willen terug, wat gewoon niet kan.

Dus voor mij niet gezien en mocht een moderator je wel kunnen helpen, heb dan nog even geduld tot deze je bericht heeft gelezen.
Bijdeze
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Een goede dag Energieboy
Wat jij nu schrijft kreeg ik ook te horen van de ziggo helpdesk.
Dat ze zelf niet eens meer weten hoe en wat ze dit moeten oplossen.
Ze gaven ook aan dat het beter is om niet te doen,maar kwaad is al geschied.
heb nu gedaan wat OonOon heeft geschreven en dat werkt.
Het nare daarvan is dat iedereen in huis nu op mijn Vodafone account kan.
Dus op de de dag dat er iemand bij ziggo is die begrijpt waar ze nou wel mee bezig zijn laat ik de accounts weer ontkoppelen.
Bedankt voor je reactie ?

Uitgelicht topic