1
Vraag
2
Reacties
macaroni1201

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe ontkoppel ik Mijn Ziggo met My Vodafone?

Op welke manier kan ik het ziggo acount loskoppelen van een vodafone acount?

(mijn partner heeft perongeluk haar vodafone gekoppeld met ons ziggo acount, wat erg onhandig is)

gr Marco

Oplossingen

Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 233Posts
  • 40Oplossingen
  • 136Likes

Goedemiddag @macaroni1201 en welkom op de Ziggo Community!

Niet zo handig om onbedoeld een Vodafone account aan je MijnZiggo gekoppeld te hebben. Het is als klant zelf niet mogelijk om deze accounts van elkaar te ontkoppelen, dat kan alleen de klantenservice voor je doen. 

Dat heb ik bij deze voor je in orde gemaakt! Je partner zal wel een nieuw Vodafone account aan moeten maken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77368Posts
  • 5253Oplossingen
  • 22966Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Pineapple

Level 16
  • 1917Posts
  • 187Oplossingen
  • 792Likes

@macaroni1201 een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 233Posts
  • 40Oplossingen
  • 136Likes

Goedemiddag @macaroni1201 en welkom op de Ziggo Community!

Niet zo handig om onbedoeld een Vodafone account aan je MijnZiggo gekoppeld te hebben. Het is als klant zelf niet mogelijk om deze accounts van elkaar te ontkoppelen, dat kan alleen de klantenservice voor je doen. 

Dat heb ik bij deze voor je in orde gemaakt! Je partner zal wel een nieuw Vodafone account aan moeten maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic