Op welke manier kan ik het ziggo acount loskoppelen van een vodafone acount?
(mijn partner heeft perongeluk haar vodafone gekoppeld met ons ziggo acount, wat erg onhandig is)
gr Marco
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.
Goedemiddag @macaroni1201 en welkom op de Ziggo Community!
Niet zo handig om onbedoeld een Vodafone account aan je MijnZiggo gekoppeld te hebben. Het is als klant zelf niet mogelijk om deze accounts van elkaar te ontkoppelen, dat kan alleen de klantenservice voor je doen.
Dat heb ik bij deze voor je in orde gemaakt! Je partner zal wel een nieuw Vodafone account aan moeten maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
@macaroni1201 een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.
Goedemiddag @macaroni1201 en welkom op de Ziggo Community!
Niet zo handig om onbedoeld een Vodafone account aan je MijnZiggo gekoppeld te hebben. Het is als klant zelf niet mogelijk om deze accounts van elkaar te ontkoppelen, dat kan alleen de klantenservice voor je doen.
Dat heb ik bij deze voor je in orde gemaakt! Je partner zal wel een nieuw Vodafone account aan moeten maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.