Hallo,
Hoe maak ik contact met Ziggo?
Erg leuk dat in mijn mail staat dat ik zelf kan kiezen hoe ik contact opneem, maar het enige wat ik doe is een rondje draaien tussen alle standaard antwoorden, ik zie geen telefoonnummer, geen mailadres, geen chat, of kijk ik niet goed?
Ik heb een abbo genomen via meermetziggo waarbij ik geen eenmalige kosten zou hebben, dit staat ook op hun bevestiging, daarna kreeg ik van Ziggo zelf een mail met wat ik allemaal ga krijgen, en daar staat weer wel eenmalige kosten op.
Het enige contact wat ik kon krijgen was via Facebook, en die zei ten eerste dat ik al klant was,....wij komen uit zeeland(geen Ziggo) en wonen net in Groningen, dus nog nooit klant geweest van Ziggo. En ten tweede was dit een actie van MeermetZiggo en niet van hen, maar facturatie loopt wel via Ziggo.
Dus ineens zitten er wel eenmalige kosten boven op, ik moest maar MeermetZiggo bellen, dit gedaan en die zegt dat dus facturatie via Ziggo zelf gaat, en die dit moeten regelen.
Dan proberen via de website contact te leggen, maar ik draai alleen maar rond in standaard antwoorden, of ik zie een direct contact over het hoofd?
Gr.
Hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.