1
Vraag
2
Reacties
Hanzels

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe maak ik contact als bevestiging niet klopt?

Hallo,

 

Hoe maak ik contact met Ziggo?

Erg leuk dat in mijn mail staat dat ik zelf kan kiezen hoe ik contact opneem, maar het enige wat ik doe is een rondje draaien tussen alle standaard antwoorden, ik zie geen telefoonnummer, geen mailadres, geen chat, of kijk ik niet goed?

 

Ik heb een abbo genomen via meermetziggo waarbij ik geen eenmalige kosten zou hebben, dit staat ook op hun bevestiging, daarna kreeg ik van Ziggo zelf een mail met wat ik allemaal ga krijgen, en daar staat weer wel eenmalige kosten op.

 

Het enige contact wat ik kon krijgen was via Facebook, en die zei ten eerste dat ik al klant was,....wij komen uit zeeland(geen Ziggo) en wonen net in Groningen, dus nog nooit klant geweest van Ziggo. En ten tweede was dit een actie van MeermetZiggo en niet van hen, maar facturatie loopt wel via Ziggo.

Dus ineens zitten er wel eenmalige kosten boven op, ik moest maar MeermetZiggo bellen, dit gedaan en die zegt dat dus facturatie via Ziggo zelf gaat, en die dit moeten regelen.

Dan proberen via de website contact te leggen, maar ik draai alleen maar rond in standaard antwoorden, of ik zie een direct contact over het hoofd?

 

Gr.

Hans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74445Posts
  • 5094Oplossingen
  • 21618Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74445Posts
  • 5094Oplossingen
  • 21618Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic