1
Vraag
2
Reacties
Easyboy70

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe los ik de melding 'Ai.. er ging iets mis' bij het activeren van Videoland op?

wanneer word het op gelost wacht al een week kan nog steeds nog geen videoland kijkken 

11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Easyboy70
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe lang gaat dit duren voor dit op gelost is 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Geen idee, een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Richard1993!

Level 12
  • 648Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Ik wil mijn abonnement weer activeren, hoe doe ik dit? | Videoland.com misschien heb je wat aan deze link? wie weet staat hier de oplossing bij 

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 590Posts
  • 50Oplossingen
  • 268Likes

Hi @Easyboy70, welkom op de Ziggo community!

Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van Videoland. Ik zie dat hier al een incident voor is gelogd. Ik heb helaas alleen nog geen update voor je, maar men is er mee bezig. Laten we hopen dat het snel is opgelost. 

Easyboy70
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo het probleem is nog niet verholpen wacht al twee weekken  want betaal er wel voor

Garihd

Level 17
  • 3521Posts
  • 113Oplossingen
  • 1947Likes

@Easyboy70  schreef:

hallo het probleem is nog niet verholpen wacht al twee weekken  want betaal er wel voor

De gedane betalingen voor de periode dat je er geen gebruik van kan maken worden vergoed.

Hoe probeer je het activeren via de 'nieuwe' VodafoneZiggo app of via de Mijn Ziggo webpagina?

Mischien werkt het via een andere webbrowser beter.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 590Posts
  • 50Oplossingen
  • 268Likes

Goedemiddag @Easyboy70

Mijn excuses dat het allemaal zo lang aan de gang is. Ik ben hier nogmaals eens ingedoken, en zag dat het nog niet opgelost is. Dit heb ik meteen doormiddel van een escalatie door gezet. Daar is nu even het wachten op, dat is een kwestie van dagen gelukkig. We komen zodra we meer weten bij je in de lucht. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 612Oplossingen
  • 2381Likes

@Easyboy70 Inmiddels is de taak opgepakt en zou het mogelijk moeten zijn om Videoland succesvol te activeren. Zou je het willen checken? Verwijder eventueel de cookies en cache mocht het niet direct mogelijk zijn. Alvast bedankt.

Easyboy70
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het is nog niet opgelost

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 612Oplossingen
  • 2381Likes

@Easyboy70 Dat is een bittere pil. Ik koppel dit terug aan de betreffende afdeling zodat zij er opnieuw in kunnen duiken. Sorry voor het ongemak.