wanneer word het op gelost wacht al een week kan nog steeds nog geen videoland kijkken
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
hoe lang gaat dit duren voor dit op gelost is
Geen idee, een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Ik wil mijn abonnement weer activeren, hoe doe ik dit? | Videoland.com misschien heb je wat aan deze link? wie weet staat hier de oplossing bij
Hi @Easyboy70, welkom op de Ziggo community!
Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van Videoland. Ik zie dat hier al een incident voor is gelogd. Ik heb helaas alleen nog geen update voor je, maar men is er mee bezig. Laten we hopen dat het snel is opgelost.
hallo het probleem is nog niet verholpen wacht al twee weekken want betaal er wel voor
@Easyboy70 schreef:hallo het probleem is nog niet verholpen wacht al twee weekken want betaal er wel voor
De gedane betalingen voor de periode dat je er geen gebruik van kan maken worden vergoed.
Hoe probeer je het activeren via de 'nieuwe' VodafoneZiggo app of via de Mijn Ziggo webpagina?
Mischien werkt het via een andere webbrowser beter.
Goedemiddag @Easyboy70,
Mijn excuses dat het allemaal zo lang aan de gang is. Ik ben hier nogmaals eens ingedoken, en zag dat het nog niet opgelost is. Dit heb ik meteen doormiddel van een escalatie door gezet. Daar is nu even het wachten op, dat is een kwestie van dagen gelukkig. We komen zodra we meer weten bij je in de lucht.
@Easyboy70 Inmiddels is de taak opgepakt en zou het mogelijk moeten zijn om Videoland succesvol te activeren. Zou je het willen checken? Verwijder eventueel de cookies en cache mocht het niet direct mogelijk zijn. Alvast bedankt.
het is nog niet opgelost
@Easyboy70 Dat is een bittere pil. Ik koppel dit terug aan de betreffende afdeling zodat zij er opnieuw in kunnen duiken. Sorry voor het ongemak.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.