Hoe lang duurt het tot een contractovername is verwerkt?

Hoe lang duurt het tot een contractovername is verwerkt?

Ik heb inmiddels een week geleden het contractovernameformulier op de post gedaan met bijhorende documenten, maar ik krijg nog steeds de facturen in mijn mail. 

FOLKINGEGRUN
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
5 Reacties 5

een moderator kan dat voor je nakijken

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3752Reacties
  • 255Oplossingen
  • 531Likes

Goedemorgen @FOLKINGEGRUN,

Wachten is natuurlijk vervelend, helemaal als de facturen in de tussentijd wel gewoon doorgaan.
Wel ben ik bang dat ik geen goed nieuws breng.
De laatste informatie over het verzoek van de contractovername is  namelijk van 12 januari.

Er is toen een brief gestuurd met onder andere de volgende tekst:
'’ We kregen een verzoek tot contractovername. Maar de kopieën van de ID-bewijzen zijn niet goed leesbaar. En dat is wel nodig om het contract over te zetten'’.

Als het goed is heb je deze brief met het verzoek om het wijzigingsformulier + leesbare kopieën opnieuw te sturen inmiddels binnen.
Wordt vervolgd.  

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1464Reacties
  • 237Oplossingen
  • 224Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Op 29 januari alle formulieren opgestuurd. Toen ik klantenservice belde kreeg ik te horen dat ze niks wisten en het verwerken wel weken kan duren. Is dit normaal? Ik wil graag weten waar ik aan toe ben.

Deborah18
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem. 29 januari alle formulieren op de post gedaan. Toen ik klantenservice aan de telefoon had gaf de mevrouw aan dat het nog wel weken kan duren. Is dit normaal? Ik weet graag waar ik aan toe ben.

Deborah18
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Deborah18 en welkom hier op de Community. Heel begrijpelijk dat je wilt weten waar je aan toe bent. Ik zie dat de wijziging inmiddels verwerkt is en dat het abonnement op de gewenste naam staat!

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1795Reacties
  • 160Oplossingen
  • 207Likes

Uitgelicht topic