Vraag
Reacties
Oplossing
Rendelk
Level 1

Hoe lang duurt het heractiveren van mijn abonnement?

Hallo

hoelang duurt het voordat mijn zakelijke abonnement weer geactiveerd is ?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rendelk - Ik zie dat vanochtend mijn collega een opdracht heeft aangemaakt voor herstel. Deze opdrachten worden ook in het weekend opgepakt, alleen kan het alsnog tot 48 uur duren. Het is helaas even geduld hebben dus.

Bekijk in context

Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Een heractivering kan variëren  tussen een uur of 24 uur, je zou modem even kunnen herstarten, na een uur en dan opnieuw proberen of alles werkt.

Maar kan ook zijn dat dit tussen de 24 of 72 uur, ligt aan wat er geactiveerd moet worden aan het abonnement.

Ik ga dit voorleggen aan een, Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een, en neemt contact hier op met u op.
Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien,
dan kan een Ziggo Medewerker gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller helpen.

Een Ziggo Medewerker komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

0 Kudos
puppie
Level 17

@Dave kunnen de ziggo medewerkers hier ook het zakelijk gedeelte aanzetten?

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Rendelk - Ik zie dat vanochtend mijn collega een opdracht heeft aangemaakt voor herstel. Deze opdrachten worden ook in het weekend opgepakt, alleen kan het alsnog tot 48 uur duren. Het is helaas even geduld hebben dus.

Ga naar reactie
Rendelk
Level 1
Topicstarter

Ok afwachten dus

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dank je wel @Alex  en @puppie 😊

0 Kudos