Hallo
hoelang duurt het voordat mijn zakelijke abonnement weer geactiveerd is ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Rendelk - Ik zie dat vanochtend mijn collega een opdracht heeft aangemaakt voor herstel. Deze opdrachten worden ook in het weekend opgepakt, alleen kan het alsnog tot 48 uur duren. Het is helaas even geduld hebben dus.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een heractivering kan variëren tussen een uur of 24 uur, je zou modem even kunnen herstarten, na een uur en dan opnieuw proberen of alles werkt.
Maar kan ook zijn dat dit tussen de 24 of 72 uur, ligt aan wat er geactiveerd moet worden aan het abonnement.
Ik ga dit voorleggen aan een, Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een, en neemt contact hier op met u op.
Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien,
dan kan een Ziggo Medewerker gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller helpen.
Een Ziggo Medewerker komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
@Dave kunnen de ziggo medewerkers hier ook het zakelijk gedeelte aanzetten?
Hi @Rendelk - Ik zie dat vanochtend mijn collega een opdracht heeft aangemaakt voor herstel. Deze opdrachten worden ook in het weekend opgepakt, alleen kan het alsnog tot 48 uur duren. Het is helaas even geduld hebben dus.
Ok afwachten dus
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.