Ik beheer de rekening van mijn moeder omdat zij in een verpleeghuis woont. Bij aanvraag voor abonnement duidelijk aangegeven dat het gaat om een kamer in een verpleeghuis dus alleen tv kijken. Internet en eigen telefoon niet toegestaan. Keurig modem ontvangen die we niet konden aansluiten en daarover meermaals contact gehad. Uiteindelijk een aardige mevrouw aan de lijn die het probleem begreep. We hebben helemaal geen modem nodig maar alleen een kaartje voor in de tv. Wat schetst mijn verbazing, mijn moeder moet nu 350 euro betalen voor vroegtijdig opzeggen abonnement. Zojuist nog een aardige meneer van de klantenservice gesproken en gevraagd of hij mij kan doorverbinden met iemand van de juridische afdeling maar dat kan niet. We kunnen wel korting krijgen van 50% op de afkoop maar ja 50 % op onterecht is nog steeds onzin. Hoe kan ik iemand aan de lijn krijgen die snapt dat in een verpleeghuis met 90 jarigen geen internet nodig hebt en in veel gevallen geen eigen telefoon mag hebben.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gevonden :-).
Ik zie dat het abonnement begin juni is aangevraagd. En dat er dus een abonnement met internet en telefonie is aangevraagd en dat dit ook gewoon op de bevestiging staat. Half juli zijn de spullen geleverd. Ik ben dus wel wat verbaast dat er pas eind september gebeld is om het internet en telefonie op te zeggen.
Ik ga de vergoeding aanmaken. Moet hier wel bij aangeven dat de vergoeding gecheckt gaat worden voor hij doorgezet wordt, maar ik heb de uitleg erbij gezet en ga er vanuit dat het wel goedkomt. Ik hou het de komende dagen ook even in de gaten voor je en breng hier een update als de status is veranderd! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Ik ga dit vervelende verhaal even doorzetten naar het moderatie team van Ziggo en die zullen er hier bij jou op terug komen , even geduld !
Hey @T.Martens. Welkom hier.
Wat een ontzettend onhandig verhaal. Dit moet anders kunnen. Wil je de postcode en het huis(+kamer?)nummer toevoegen aan je profiel of anders deze gegevens in een privébericht naar mij sturen? Dan ga ik voor jullie op onderzoek uit en aan de slag om dit netjes op te lossen!
***** Weet niet hoe ik een prive bericht moet sturen.
Ik pas je berichtje even aan, zodat de gegevens niet openbaar staan. Maar ik heb de gegevens nu hoor, dus ik duik er even in en kom er zo op terug!
Gevonden :-).
Ik zie dat het abonnement begin juni is aangevraagd. En dat er dus een abonnement met internet en telefonie is aangevraagd en dat dit ook gewoon op de bevestiging staat. Half juli zijn de spullen geleverd. Ik ben dus wel wat verbaast dat er pas eind september gebeld is om het internet en telefonie op te zeggen.
Ik ga de vergoeding aanmaken. Moet hier wel bij aangeven dat de vergoeding gecheckt gaat worden voor hij doorgezet wordt, maar ik heb de uitleg erbij gezet en ga er vanuit dat het wel goedkomt. Ik hou het de komende dagen ook even in de gaten voor je en breng hier een update als de status is veranderd! 🙂
Dank voor je moeite. zoals je kunt zien woon ik niet om de hoek bij mijn moeder in de periode juli - september is er meermaals contact geweest met ziggo over hoe dit aan te sluiten maar omdat wij niet wekelijks aanwezig zijn gaat daar meer tijd in zitten. Overigens voor mijn moeder hoeven alleen de zenders 1,2 en 3 dus is ook een beetje ons gevoel dat zij moet beschikken over alle zenders.
@T.Martens Kabel TV is het minste wat Ziggo bied en dat zijn de vrije te ontvangen kanalen en zijn er 50.
Het is de eerste keer dat ik zoiets zeg , maar ik vind het mooi opgelost door Lycke.
Volstrekt niet verwacht deze snelle en correct afhandeling. Veel dank
Ik zie dat de credit inderdaad goedgekeurd en verwerkt is. Super fijn! Mocht er nog eens iets zijn, dan weet je ons te vinden. Voor nu een heerlijke dag gewenst :-).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.