1
Vraag
2
Reageer en help mee
boristraa

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik via internetradio de Xite Twist Again stream ontvangen?

Hoe kan ik via internetradio de Xite Twist Again stream ontvangen? Kan weliswaar via de media box, maar dan is de geluidskwaliteit erg matig.

1 Reactie 1
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,


Ik verwacht niet dat ‘Xite Twist Again’ via InternetRadio te luisteren is. Er is wel een video live stream.

Ook op de website van Xite is daarover niets te vinden. Er is wel een live stream voor op de computer, maar die is dus niet via InternetRadio bereikbaar.

Als ik op mijn receiver naar Xite zoek, dan kan ik ook niets vinden.


Overigens is uw opmerking/idee, dat u beter m.b.v. InternetRadio kan luisteren, volledig juist. Vaak is de geluidskwaliteit van een internet stream veel beter en zoals u misschien al hebt gemerkt, hebben héél veel ‘normale’ zenders ook een internet stream, waardoor u niet meer afhankelijk bent wat men op FM, DAB+ of via de aansluiting van uw provider u aanbiedt.

Het aantal zenders/streams op internet is echt ontelbaar en deze zijn van laag- tot zeer hoge ( CD ) kwaliteit. Voor iedere muziek smaak zijn er heel veel streams te vinden en ook zenders/streams zonder reclame ( of heel beperkt ) zijn genoeg te vinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic