Hallo,
Mijn vodafone mobiele abonnement heb ik opgezegd en ben naar een andere provider gegaan. Dit in verband met de betere ontvangstkwaliteit van die provider. De koppeling tussen mijn vodafone account en mijn ziggo account is nu tamelijk zinloos geworden. Die koppeling zou ik dus graag ongedaan willen maken. Ik begreep uit de vraagstelling van anderen, dat dit door een moderator zou moet gebeuren.
Dus hierbij een verzoek aan een moderator om mij daarmee behulpzaam te zijn?
Met vriendelijke groet
Jo Ernst
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Jo1
Jammer dat het bereik met Vodafone in jouw regio zo slecht was dat je hierdoor hebt moeten besluiten ons te verlaten. Wie weet, kruizen onze paden elkaar weer in de toekomst.
Ik heb je MyVodafone account losgekoppeld van je MijnZiggo account. Zo kun je weer je MijnZiggo account gebruiken zonder hiervoor MyVodafone te benaderen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hallo Bert,
Hartelijk bedankt voor jouw reactie. Ik heb postcode en huisnummer in mijn profiel gezet en zal rustig wachten op de reactie van een van de Ziggo medewerkers.
Grtz.,
Jo Ernst
Goedemiddag @Jo1
Jammer dat het bereik met Vodafone in jouw regio zo slecht was dat je hierdoor hebt moeten besluiten ons te verlaten. Wie weet, kruizen onze paden elkaar weer in de toekomst.
Ik heb je MyVodafone account losgekoppeld van je MijnZiggo account. Zo kun je weer je MijnZiggo account gebruiken zonder hiervoor MyVodafone te benaderen.
Hallo Jamyla Z,
Hartelijk dank voor het ontkoppelen. Mijn woonplaats is jaren een notoir slecht ontvangstgebied geweest voor alle providers. Afgelopen december heeft KPN een zendmast geplaatst voordoor hun ontvangst sterk verbeterde. Vandaar mijn switch.
Grtz.,
Jo Ernst
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.