Vraag
Reacties
Oplossing
Jo1
Level 1

Hoe kan ik mijn ziggo en mijn vodafone account ontkoppelen

Hallo,

Mijn vodafone mobiele abonnement  heb ik opgezegd en ben naar een andere provider gegaan. Dit in verband met de betere ontvangstkwaliteit van die provider. De koppeling tussen mijn vodafone account en mijn ziggo account is nu tamelijk zinloos geworden. Die koppeling zou ik dus graag ongedaan willen maken. Ik begreep uit de vraagstelling van anderen, dat dit door een moderator zou moet gebeuren.

Dus hierbij een verzoek aan een moderator om mij daarmee behulpzaam te zijn?

Met vriendelijke groet

Jo Ernst

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Jo1

Jammer dat het bereik met Vodafone in jouw regio zo slecht was dat je hierdoor hebt moeten besluiten ons te verlaten. Wie weet, kruizen onze paden elkaar weer in de toekomst.

Ik heb je MyVodafone account losgekoppeld van je MijnZiggo account. Zo kun je weer je MijnZiggo account gebruiken zonder hiervoor MyVodafone te benaderen.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Jo1
Level 1
Topicstarter

Hallo Bert,

Hartelijk bedankt voor jouw reactie. Ik heb postcode en huisnummer in mijn profiel gezet en zal rustig wachten op de reactie van een van de Ziggo medewerkers.

Grtz.,

Jo Ernst

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Jo1

Jammer dat het bereik met Vodafone in jouw regio zo slecht was dat je hierdoor hebt moeten besluiten ons te verlaten. Wie weet, kruizen onze paden elkaar weer in de toekomst.

Ik heb je MyVodafone account losgekoppeld van je MijnZiggo account. Zo kun je weer je MijnZiggo account gebruiken zonder hiervoor MyVodafone te benaderen.

0 Kudos
Jo1
Level 1
Topicstarter

Hallo Jamyla Z,

Hartelijk dank voor het ontkoppelen. Mijn woonplaats is jaren een notoir slecht ontvangstgebied geweest voor alle providers. Afgelopen december heeft KPN een zendmast geplaatst voordoor hun ontvangst sterk verbeterde. Vandaar mijn switch.

Grtz.,

Jo Ernst

0 Kudos