Vraag
Reacties
Oplossing
Teekay
Level 3

Hoe kan ik mijn nieuwe abonnement toevoegen in Mijn Ziggo?

Goedemorgen,

Na iets meer als een jaar weer terug bij Ziggo en ik mag gelijk hier om hulp vragen 🤣. Ik heb nog een mijn Ziggo account en ik probeer sinds gisteren mijn nieuw account / product toe te voegen en kreeg volgende foutmelding.

Sorry, deze combinatie van gegevens kunnen we niet vinden. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.

Verder kan ik de streamingdienst (Disney+) die ik heb bijgekregen ook niet activeren.

Heeft iemand een advies voor me wat ik kan doen om te kunnen koppelen en te activeren? Ik probeer ook in te loggen op de app, daar gaat het ook niet echt lekker en kreeg telkens een bericht om later nog eens te proberen om in te loggen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Gaat er iets mis met je Mijn Ziggo account?

Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je terugkomt bij Ziggo, heb je met je nieuwe abonnement ook een een nieuw klantnummer gekregen, maak met een nieuw klantnummer altijd een nieuw Mijn Ziggo aan, want het oude is niet meer te gebruiken, de eventuele emailadressen in het oude Mijn Ziggo worden ook binnen afzienbare tijd beëindigd en kunnen niet meegenomen worden naar een nieuw Mijn Ziggo.

Je kunt dit zelf doen.

Wil je hetzelfde emailadres gebruiken, wat je bij je oude Mijn Ziggo hebt gebruikt, bij je nieuwe Mijn Ziggo, dan moet dit losgekoppeld worden door een Ziggo medewerker.

Is het een emailadres van Ziggo uit je oude Mijn Ziggo, dan zal dit op termijn niet meer te gebruiken zijn.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je terugkomt bij Ziggo, heb je met je nieuwe abonnement ook een een nieuw klantnummer gekregen, maak met een nieuw klantnummer altijd een nieuw Mijn Ziggo aan, want het oude is niet meer te gebruiken, de eventuele emailadressen in het oude Mijn Ziggo worden ook binnen afzienbare tijd beëindigd en kunnen niet meegenomen worden naar een nieuw Mijn Ziggo.

Je kunt dit zelf doen.

Wil je hetzelfde emailadres gebruiken, wat je bij je oude Mijn Ziggo hebt gebruikt, bij je nieuwe Mijn Ziggo, dan moet dit losgekoppeld worden door een Ziggo medewerker.

Is het een emailadres van Ziggo uit je oude Mijn Ziggo, dan zal dit op termijn niet meer te gebruiken zijn.

0 Kudos
Teekay
Level 3
Topicstarter

Hoi Bert, bedankt voor je advies. Toch wel jammer om te lezen dat ik mijn account niet kan hergebruiken met een nieuw abonnement. Maar ik log in op deze community met mijn Ziggo account, betekent dat ik straks 2 mijn Ziggo account moet gebruiken.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Teekay Een Ziggo moderator kan je nieuwe Mijn Ziggo koppelen aan je huidige profiel.

Teekay
Level 3
Topicstarter

@Bert  bedankt, advies opgevolgd. Ik heb een nieuwe account aangemaakt voor het nieuwe abonnement en het is mij ook gelukt om disney+ te activeren.