Beste,
In het verleden heb ik tevreden gebruik gemaakt van de Ziggo diensten, omdat ik bent verhuisd heb ik opnieuw een nieuw abonnement afgenomen. Alles werkt prima overigens. Nu is het nieuwe account/klantnummer gekoppeld aan mijn oude account, maar geeft hij nog het oude abonnement aan en diensten (welke niet meer actief zijn). Ik zou graag dan mijn nieuwe abonnement zichtbaar onder mijn account willen zodat ik de app als ZiggoGO kan gebruiken.
Zie jullie reacties graag tegemoet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.
Super, dank je wel @Ricotiene! Je kunt nu een nieuw account aanmaken met je nieuwe klantnummer. Laat je weten of het is gelukt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @Ricotiene, welkom op de Ziggo community!
Fijn te lezen dat alles stabiel werkt, dat lezen we graag. Alleen nu nog het online account goed werkend krijgen 😉 Maar dat kan ik zeker voor je regelen. Ik zou graag het account voor je willen verwijderen, ik heb alleen onderstaande gegevens nog van je nodig ter verificatie:
- Geboortedatum
- klantnummer
- laatste 4 cijfers van het Iban nummer
Kun je deze plaatsen onder je persoonlijke informatie van je profiel?
Hi!
Ik heb zojuist de gevraagde gegevens ingevoerd onder: ''Persoonlijke opmerkingen (privé)'', hopelijk is dat de juiste locatie, anders hoor ik het natuurlijk graag.
Super, dank je wel @Ricotiene! Je kunt nu een nieuw account aanmaken met je nieuwe klantnummer. Laat je weten of het is gelukt?
Hi,
Geweldig, het is gelukt! Heel erg bedankt voor de moeite. Omdat ik hier ook een nieuw account moest maken kan ik het bericht niet markeren als opgelost. Maar bij deze laat ik je weten dat het is opgelost. Heel erg bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.