Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Ricotiene
Level 1

Hoe kan ik mijn nieuwe abonnement koppelen aan Mijn Ziggo?

Beste,

In het verleden heb ik tevreden gebruik gemaakt van de Ziggo diensten, omdat ik bent verhuisd heb ik opnieuw een nieuw abonnement afgenomen. Alles werkt prima overigens. Nu is het nieuwe account/klantnummer gekoppeld aan mijn oude account, maar geeft hij nog het oude abonnement aan en diensten (welke niet meer actief zijn). Ik zou graag dan mijn nieuwe abonnement zichtbaar onder mijn account willen zodat ik de app als ZiggoGO kan gebruiken.

Zie jullie reacties graag tegemoet.

Oplossingen

Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Super, dank je wel @Ricotiene! Je kunt nu een nieuw account aanmaken met je nieuwe klantnummer. Laat je weten of het is gelukt? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Ricotiene, welkom op de Ziggo community! 

Fijn te lezen dat alles stabiel werkt, dat lezen we graag. Alleen nu nog het online account goed werkend krijgen 😉 Maar dat kan ik zeker voor je regelen. Ik zou graag het account voor je willen verwijderen, ik heb alleen onderstaande gegevens nog van je nodig ter verificatie: 

- Geboortedatum
- klantnummer
- laatste 4 cijfers van het Iban nummer

Kun je deze plaatsen onder je persoonlijke informatie van je profiel? 

Ricotiene
Level 1
Topicstarter

Hi!

Ik heb zojuist de gevraagde gegevens ingevoerd onder: ''Persoonlijke opmerkingen (privé)'', hopelijk is dat de juiste locatie, anders hoor ik het natuurlijk graag.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Super, dank je wel @Ricotiene! Je kunt nu een nieuw account aanmaken met je nieuwe klantnummer. Laat je weten of het is gelukt? 

Ricotine
Level 1

Hi,

Geweldig, het is gelukt! Heel erg bedankt voor de moeite. Omdat ik hier ook een nieuw account moest maken kan ik het bericht niet markeren als opgelost. Maar bij deze laat ik je weten dat het is opgelost. Heel erg bedankt!